کد خبر: 401686
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۱۰:۴۳:۰۴
| |

ملی پوش سابق بوکس:

نمی‌خواهم سالها حضورم در بوکس را بی‌ثمر رها کنم

ملی پوش سابق بوکس کشورمان با بیان اینکه هنوز قصد خداحافظی از این رشته را ندارد، گفت: نمی‌خواهم سالها حضورم در بوکس را بی‌ثمر رها کنم.

نمی‌خواهم سالها حضورم در بوکس را بی‌ثمر رها کنم
کد خبر: 401686
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۱۰:۴۳:۰۴

اعتمادآنلاین| فروتن گل آرا، ملی پوش سابق بوکس بااشاره به دوری چندساله‌اش از مسابقات تیم ملی بوکس، اظهار کرد: بهترین شرایط آمادگی‌ام در بوکس مربوط به سال 2018 بود که برای رقابت‌های المپیک آسیایی جاکارتا آماده می‌شدیم، اما خط خوردنم از تیم ملی انگیزه راه را برای ادامه کار از من گرفت.

وی افزود: هرچند در این چند سال از مسابقات تیم ملی دور بودم که البته سال گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شدم، اما تمریناتم را کماکان ادامه می‌دادم، چرا که هنوز همانند روزهای اول عطش زیادی به بوکس دارم.

دارنده مدال برنز رقابت‌های آسیایی بوکس 2007 تصریح کرد: اواخر سال گذشته برای بالا بردن سطح آمادگی ام قصد داشتم تا به یکی از کشورهای شرق آسیا که در رشته بوکس مطرح است سفر کنم و به مدت یک ماه در این کشور تمریناتم را ادامه بدهم، اما این سفر با وجود اینکه اینکه همه مقدمات را فراهم کرده بودم به دلیل کرونا منتفی شد.

وی با تاکید براینکه یکی از ابزارهای مهم برای پیشرفت هر بوکسور داشتن حریف تمرینی مناسب است، گفت: اگر این سفر انجام می‌شد می‌توانستم به سطح آمادگی قابل قبولی برسم و بهتر از تمریناتم جواب بگیرم.

گل آرا اضافه کرد: کارهای ناتمام زیادی در بوکس دارم و نمی‌خواهم سالها حضورم در این رشته را بی ثمر رها کنم، برای همین فعلا قصد خداحافظی از این رشته را ندارم و تمریناتم را ادامه می‌دهم.

این بوکسور کرمانشاهی در پاسخ به اینکه آیا سنش ادامه اجازه فعالیت در این رشته سنگین را می‌دهد، افزود: اکنون 36 سال دارم، اما این بدان معنا نیست که توانایی هایم به نسبت گذشته کم شده، چرا که فاکتورهای زیادی همانند تغذیه، استراحت، خواب، ورزش و... را کاملا رعایت کرده‌ام و می‌دانم هنوز قدرتم در این رشته زیاد است.

ملی پوش سابق بوکس تاکید کرد: با این وجود هنوز به بازنشستگی در بوکس فکر نمی‌کنم به باید به قله هایی که در این رشته ترسیم کرده‌ام برسم.

وی در ادامه به وضعیت تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در انتخابی‌های المپیک هم اشاره کرد و گفت: هرچند مرحله اول رقابت‌های کسب سهمیه المپیک که سال قبل برگزار شد دو سهمیه گرفتیم، اما می‌توانستیم حداقل دو سهمیه دیگر هم بگیریم تا میزان فشار بر تیم ملی برای کسب سهمیه در انتخابی‌های بعدی کمتر شود.

گل آرا بابیان اینکه کسب این دو سهمیه هم برای مردم کشورمان خوشحال کننده بود، عنوان کرد: کسب سهیمه در مسابقات بعدی هم بستگی به قرعه خواهد داشت که چند سهمیه بگیریم، اما بوکسورهای توانمندی چون روزبهانی را داریم که به کسب سهمیه آنها امید زیادی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها