اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور:

هر موضوعی درباره منتخبین مجلس یازدهم، در بررسی اعتبارنامه‌ها رسیدگی می‌شود

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تاکنون گزارشی درباره جعلی بودن مدرک تحصیلی یکی از منتخبین مجلس یازدهم به ما نرسیده است، گفت: اگر چنین مسائلی مطرح باشد خود نمایندگان مجلس یازدهم در زمان رای به اعتبارنامه‌ها، آن را بررسی می‌کنند.

هر موضوعی درباره منتخبین مجلس یازدهم، در بررسی اعتبارنامه‌ها رسیدگی می‌شود
کد خبر: 401704
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۱۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل موسوی درباره صحت موضوع جعلی بودن مدرک تحصیلی یکی از منتخبین مجلس یازدهم، اظهار کرد: تا این لحظه هیچ گزارشی در این زمینه به ما ارسال نشده است. البته شورای نگهبان صحت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تایید کرده و وزارت کشور نیز اعتبارنامه منتخبین را صادر کرده است؛ بنابراین هر موضوعی درباره منتخبین باید در مجلس یازدهم بررسی شود. اینچنین مسائلی که شما اشاره کردید توسط خود نمایندگان مجلس یازدهم در زمان رای به اعتبارنامه آنها بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: وزارت کشور تاکنون اعتبارنامه 279 منتخب را صادر و امضا کرده است و به‌زودی این اعتبارنامه‌ها را برای معاونت قوانین مجلس ارسال خواهیم کرد. یک نسخه را نیز به شورای نگهبان می‌فرستیم.

دبیر ستاد انتخابات در پایان با اشاره به اینکه 11 منتخب باقیمانده مجلس در مرحله دوم انتخابات در شهریور ماه برگزیده می‌شوند گفت: دو نفر از منتخبین نیز فوت شده‌اند که در انتخابات میان دوره‌ای مجلس در سال 1400 جایگزین آنها انتخاب خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها