کد خبر: 401778
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۱۵:۵۶:۴۲
| |

بازگشایی تدریجی موزه‌های برلین

موزه‌های «برلین» از اوایل ماه «می» و با رعایت نکات بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

بازگشایی تدریجی موزه‌های برلین
کد خبر: 401778
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۱۵:۵۶:۴۲

اعتمادآنلاین| همچنان که مقام‌های آلمان قوانین قرنطینه در این کشور را کاهش می‌دهند، موزه‌ها و مراکز یابود «برلین» نیز مشروط به رعایت قوانین سختگیرانه‌ جدید، اجازه بازگشایی خواهند داشت.

به این ترتیب، موزه‌های «برلین» که شامل 170 موزه و موسسه دولتی و خصوصی می‌شوند، از تاریخ چهارم ماه «می» فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

پیش‌ از اعلام این تصمیم، نشانه‌های کوچکی از زندگی دوباره حوزه فرهنگی در این کشور دیده می‌شد. در نزدیکی ایالت «براندبورگ»، مردم بازدید از برخی از موزه‌های کوچک را آغاز کرده‌اند. همچنین روز بیستم آوریل، برخی از گالری‌های «برلین» نیز با وضع قوانین پیشگیرانه همچون لزوم استفاده ماسک برای بازدیدکننگان و بازه زمانی محدود بازدید، به طور تدریجی فعالیت خود را دوباره آغاز کردند.

انجمن موزه‌های آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با بازگشایی تدریجی و سازمان‌دهی‌شده موزه‌ها می‌توانیم با روندی آرام اما مطمئن به شرایط عادی پیشین بازگردیم.»

این انجمن نکات پیشگیرانه‌ای همچون نصب شیشه در باجه بلیت‌فروشی، ضدعفونی کارکنان، پاک‌سازی مکرر گالری‌ها و موزه‌ها، کم کردن شمار بازدیدکنندگان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را پیشنهاد کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها