کد خبر: 401796
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۰۸:۰۹:۰۰
| |

سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی، عضو فراکسیون امید مجلس:

پویش کمک به نیازمندان در قالب پویش ایجاد اشتغال ادامه یابد

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پویش کمک به نیازمندان نتایج خوبی را رقم زده است و نباید اجازه داد که در دوران پساکرونا نیز این همدلی کمرنگ شود بلکه می‌توان آن را در قالب پویش اشتغال ادامه داد و شاهد توسعه پایدار در کشور بود.

پویش کمک به نیازمندان در قالب پویش ایجاد اشتغال ادامه یابد
کد خبر: 401796
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ ۰۸:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سید ابوالفضل موسوی‌بیوکی درباره ضرورت مشارکت مردم در رزمایش کمک به نیازمندان در شرایط فعلی کشور، بیان کرد: ما شاهد بودیم که با توجه به بیانات رهبر انقلاب در روز عید نیمه شعبان مردم همه به میدان آمده و جنبش و همکاری پررنگی در اقصا نقاط کشور برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه شکل گرفته است.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه اظهار کرد: در شرایطی که اقتصاد کشور و فعالیت‌های اقتصادی دچار رکود شده و اقشار آسیب پذیر در تنگنا قرار گرفتند ما شاهد پویش همدلی و همکاری با مشارکت مردم برای کمک به نیازمندان هستیم. این پویش نتایج خوبی را رقم زده است و نباید اجازه داد که در دوران پساکرونا نیز این همدلی کم رنگ شود بلکه می توان آن را در قالب پویش اشتغال ادامه داد.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: کشور ما به اندازه کافی فرصت، ظرفیت و نیروی جوان دارد با همدلی و همکاری و ایجاد اشتغال در روستاها ما می توانیم به توسعه پایدار دست یافته و در نهایت جهش تولید را رقم زنیم.

نماینده مردم یزد در مجلس در ادامه تاکید کرد: بنده شاهد بودم که در استان یزد در یک خیریه در قالب پویش همدلی بیش از یک و نیم میلیارد برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جمع شد. با ادامه دادن این پویش در قالب پویش اشتغال می توان زمینه اشتغال زایی را در روستاها و هم چنین در محله‌ها ایجاد کرد. اینگونه، جوانان نیز بر سرکار رفته و چرخ اقتصاد کشور چرخیده و در تمام محصولات می توانیم به خودکفایی برسیم.

موسوی در پایان تصریح کرد: در هر محله‌ای، مسجد، حسینیه و خیریه‌ها در حد توان خود می‌توانند به میدان آمده و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند. با توسعه پایدار و اشتغالزایی می توانیم به خودکفایی در هر زمینه ای دست یابیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها