کد خبر: 402026
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۵:۱۴
| |

علی میری، ملی‌پوش اهل ارومیه تیم ملی وزنه‌برداری:

اولویت دهم رییس هیات آذربایجان غربی وزنه‌برداری است

ملی‌پوش اهل ارومیه تیم ملی وزنه‌برداری با ابراز نارضایتی از عملکرد هیات وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی گفت: شخصی در راس این هیات قرار گرفته که اولویت دهمش وزنه‌برداری است.

اولویت دهم رییس هیات آذربایجان غربی وزنه‌برداری است
کد خبر: 402026
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۵:۱۴

اعتمادآنلاین| علی میری، ملی‌پوش اهل ارومیه تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: تمریناتم را به‌صورت انفرادی در یکی از سالن‌های شهر ارومیه انجام می‌دهم. فدراسیون نیز بر این تمرینات نظارت دارد و «محمدحسین برخواه» سرمربی تیم ملی به ‌صورت مرتب با من در تماس هست. باید بدن خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده نگه ‌دارم. فدراسیون به ‌صورت منظم از ما درخواست فیلم تمرینات دارد و در این زمینه هیچ گلایه‌ای از مجموعه فدراسیون وزنه‌برداری ندارم.

دارنده مدال نقره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی سال 2019 جهان در ادامه افزود: گلایه من از هیات وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی است. هیاتی داریم که رییس آن بنگاه‌دار و مشاور املاک در ارومیه است. اصلا توجهی به وزنه‌برداری ندارد و شاید اولویت دهمش هیات وزنه‌برداری باشد. من را نمی‌شناسد. نمی‌دانم چرا این فرد در راس هیات قرار گرفته است. کسی باید در هیات وزنه‌برداری استان باشد که مسائل وزنه‌برداری برایش مهم باشد؛ رییس کنونی هفت یا هشت ماه است که در هیات حاضر نشده است.

میری با اشاره به برخی حواشی وزنه‌برداری استان عنوان کرد: دنبال حاشیه نیستم و حاشیه برایم مهم نیست؛ اما چرا باید ورزشکاران وزنه‌برداری استان در شرایط بد قرار بگیرند. به خاطر ورزشکاران ناراحت هستم چون خودم می‌توانم به تهران بیایم و تمرین کنم. چرا باید شمار زیادی از ورزشکاران رشته وزنه‌برداری در بلاتکلیفی به سر ببرند. ما از طریق فدراسیون این کار را پیگیری کردیم و علی مرادی نیز قول‌هایی برای رفع مشکل داده است.

دارنده مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا در پایان تصریح کرد: «عبدالله چمن‌گلی» قبلا رییس سابق اداره کل ورزش و جوانان استان بود که خوب به ورزشکاران می‌رسید؛ اما این حواشی به خاطر حضور یک شخص در وزنه‌برداری استان است که ابتدایی‌ترین اصول وزنه‌برداری را بلد نیست. ایشان را به خاطر تامین مالی آوردند اما الان کسی از او راضی نیست. استان آذربایجان غربی افراد کاردان و پیشکسوتان زیادی دارد که می‌توانند در راس وزنه‌برداری قرار گیرند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها