وزیر کار خبر داد:

پایان هفته زمان واریز وام یک میلیون تومانی به حساب جاماندگان

محمد شریعتمداری، وزیر کار در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران و کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ها از زمان واریز وام یک میلیون تومانی برای جاماندگان خبر داد.

پایان هفته زمان واریز وام یک میلیون تومانی به حساب جاماندگان
کد خبر: 402032
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۱۰:۳۲:۴۰

اعتمادآنلاین| محمد شریعتمداری با اشاره به کمک‌های دولتی در شرایط کرونایی در قالب تسهیلات قرض الحسنه بیان کرد: این تسهیلات به میزان 25هزار میلیارد تومان در قالب وام‌های یک میلیون تومانی به 17 میلیون و 700 هزار نفر پرداخت شده است. همچنین تلاش می‌شود تا پایان این هفته به 5 میلیون و 183 هزار خانوار باقی مانده که پیامک‌های آنها دریافت شده است نیز این تسهیلات ارائه شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: علاوه بر اینها ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، یک میلیون بسته غذایی، آستان قدس رضوی، 445 هزار بسته حمایتی_معیشتی، هلال احمر 250 هزار بسته و بنیاد مستضعفان 500 هزار بسته را تا نیمه اول ماه مبارک رمضان به دست نیازمندان خواهند رساند و کسانی که در قضیه کرونا خدمات قابل قبولی را ارائه کنند بر اساس قانون می‌تواند به عنوان هزینه‌های مالیاتی در نظر گرفته شود.

وی در آخر در خصوص بسته های معیشتی افراد نیازمند افزود: قرار شد تا همه از یک بانک اطلاعاتی واحد استفاده کنند به نحوی که اگر قرار است کمکی به افراد نیازمند تقدیم شود این کمک‌ها به همه آنها ارائه شود و کسانی جا نمانند. در مجموع بیش از پنج میلیون بسته معیشتی توسط این نهادها و با کمک خیرین و مردم در حال آماده سازی است. این بسته‌ها بیشتر شامل مواد غذایی و کالا به ارزش هر بسته 300 تا 350 هزار تومان خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها