مرکز مدیریت راه‌های کشور:

ترددهای بین استانی پنج درصد افزایش یافت

مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد که تردد برون شهری در راههای کشور در شبانه روز گذشته حدود 5 درصد افزایش یافته است.

ترددهای بین استانی پنج درصد افزایش یافت
کد خبر: 402180
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۰۸:۴۸:۰۴

اعتمادآنلاین| گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جاده های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران محدوده شهرقدس خبر می‌دهد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار 295 تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل 4.4 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

گزارش مرکز مدیریت راهها اضافه می‌کند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود 18.1درصد و اوج تردد بین ساعت‌های 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت‌های 4 تا 5 صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

آزادراه تهران - شمال ( قطعه یک)، واقع دراستان تهران نیز تا 15 خرداد، از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه های هوشمند، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها