کد خبر: 402195
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۰۹:۲۳:۰۰
| |

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین:

بحرین برابر ایران بهترین بازی خود را ارائه داد/ همه امتیازهای دور برگشت را می‌خواهیم

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بحرین با اعلام این که این تیم در بازی برابر ایران بهترین بازی خود را ارائه داد تاکید کرد تیمش همه امتیازهای دور برگشت را می‌خواهد.

بحرین برابر ایران بهترین بازی خود را ارائه داد/ همه امتیازهای دور برگشت را می‌خواهیم
کد خبر: 402195
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۰۹:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| هنگامی که در مارس 2019 بحرین از انتصاب هلیو سوسا پرتغالی به عنوان سرمربی خود خبر داد، این تصمیم با توجه به این که این سرمربی پیش از این مربیگری تیم ملی را در کارنامه نداشته و در خارج از پرتغال کار نکرده است، با انتقاد از سوی هواداران این کشور روبه‌رو شد.

اما این نگران‌ ها چهار ماه بعد وقتی تیم در اولین مسابقات خود تحت سرپرستی سوسا شرکت کرد از بین رفت. بحرین بعد از شکست اردن و کویت و تساوی با عربستان در صدر جدول گروه خود در مسابقات قهرمانی غرب آسیا 2019 قرار گرفت. آن‌ها سپس بر میزبان مسابقات، عراق پیروز شدند و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شدند.

بحرین پس از پیروزی بر عراق، عملکرد خوب خود را در مرحله مقدماتی آسیا برای حضور در جام جهانی 2022 قطر ادامه داد، مهم‌ترین بازی آن‌ها در برتری 1 بر صفر مقابل ایران بود.

این پیروزی، بحرین را در رده دوم گروه C پشت عراق قرار داد، که دو بار با بحرین به تساوی رسید و از موقعیت خوبی برای صعود به مرحله نهایی برخوردار است که در بازی‌های دور رفت بدون شکست بوده است.

این هافبک پیشین در پاسخ به این سوال که چگونه از عملکرد بحرین در این دور از رقابت‌ها دفاع می‌کند گفت: ما عملکرد دفاعی بازیکنان را بهبود بخشیدیم و آن‌ها خود را نسبت به روش‌های ما بسیار پاسخگو دانستند. برابر ایران، بهترین عملکرد خود را در مرحله مقدماتی داشتیم.

سه بازی باقیمانده گروه بحرین مقابل کامبوج، ایران و هنگ کنگ است. این مربی 50 ساله گفت: 9 امتیاز دیگر وجود دارد و ما تلاش خواهیم کرد تا همه 9 امتیاز را به دست آوریم. همه افراد حاضر در تیم مسوولیت خود را بر عهده گرفته‌اند و آن‌ها برای تیم ملی سخت تلاش می کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها