کد خبر: 402237
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۱۱:۰۷:۵۹
| |

لُس‌آنجلس لیکرز بسته کرونایی دولت آمریکا را پس فرستاد

باشگاه بسکتبال لس آنجلس لیکرز آمریکا اعلام کرد که وام 4.6 میلیون دلاری اخذ شده از محل اعتبار دولتی موسوم به برنامه حفاظت از مشاغل (PPP) را که با هدف جبران تاثیر اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا بر کسب و کارهای کوچک ایجاد شده، به حساب دولت برگردانده است.

لُس‌آنجلس لیکرز بسته کرونایی دولت آمریکا را پس فرستاد
کد خبر: 402237
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ ۱۱:۰۷:۵۹

اعتمادآنلاین| این باشگاه حاضر در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا با انتشار بیانیه‌ای که در اختیار شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان قرار داده است، اعلام کرد: لیکرز برای دریافت وام تحت این برنامه واجد شرایط بود و آن را دریافت کرد اما ما به محض اینکه مطلع شدیم بودجه این طرح رو به اتمام است، وام را پس دادیم تا حمایت مالی به آنهایی که نیاز بیشتری دارند، تعلق پیدا کند. لیکرز همچنان متعهد است که از پرسنل و جامعه خود به طور کامل حمایت کند.

پس از اتمام بودجه اولیه این برنامه ظرف کمتر از دو هفته، آشکار شد که چندین شرکت بزرگ سهامی عام تحت عنوان کسب و کار کوچک موفق به اخذ این وام شده‌اند.

در آستانه دور جدید تامین بودجه این طرح، اداره کسب و کارهای کوچک آمریکا دستورالعملی را صادر کرد تا از این طریق مانع ثبت نام شرکت‌های بزرگ‌تر برای دریافت این وام شود؛ شرکتهایی که دسترسی بیشتری به نقدینگی دارند.

در این بین، جیمز کلایبرن از اعضای ارشد حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هیاتی که برای نظارت بر پاسخ دولت به پاندمی کرونا تشکیل شده است، تحقیقات خود را در خصوص اینکه اساسا شرکتهای سهامی عام چگونه از اعتبار تخصیص داده شده به کسب و کارهای کوچک بهره‌مند شده‌اند، آغاز خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها