کد خبر: 402413
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۰ ۱۱:۵۰:۳۴
| |

ابوالقاسم پایدار، رییس سازمان لیگ کاراته:

برگزاری مسابقات مجازی کاراته، دائمی ‌می‌شود

رییس سازمان لیگ کاراته گفت: برگزاری مسابقات کاتای مجازی کشوری عدالت را بین همه علاقه‌مندان به این رشته برقرار کرد و در نظر داریم تا آن‌را همیشگی کنیم.

برگزاری مسابقات مجازی کاراته، دائمی ‌می‌شود
کد خبر: 402413
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۰ ۱۱:۵۰:۳۴

اعتمادآنلاین| ابوالقاسم پایدار اظهارداشت: از مجموع 1550 نفری که برای شرکت در مسابقات کاتای مجازی (غیرحضوری) اعلام آمادگی کرده بودند، 610 نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند. پیش بینی می شود در این مرحله، شاهد رقابت حساس تری بین کاراته ها باشیم. شرکت کنندگان طی امروز و فردا باید فیلم های مسابقات خود را در سامانه مشخص شده بارگذاری کنند.

رییس سازمان لیگ کاراته افزود: در مجموع در این مرحله 60 داور فیلم های به دست آمده را بررسی می کنند تا نتایج را قضاوت کنند. خوشبختانه باید بگویم که استقبال از رقابت های مجازی گسترده بوده است. برگزاری این مسابقات در روزهای تلخ کرونایی فرصت خوبی را پیش روی ما قرار داد تا بتوانیم عدالت را بین همه علاقه‌مندان به کاراته برقرار کنیم. این مسابقات با حضو قهرمانان رنکینگ دار کشور و جوانانی که در روستاهای دور افتاده بودند برگزار شد و آنها بدون هیچ محدودیتی با هم رقابت کردند. قصد داریم در آینده این مسابقات را ادامه داده و برای همیشه در دستور کارمان قرار دهیم.

وی در ادامه در خصوص برگزاری رقابت‌های باشگاهی معوقه، توضیح داد: با توجه به تعطیلی سالن‌های ورزشی، تمامی رقابت‌های کاراته در همه سطوح نیز به تعویق افتاد. ما نیز منتظر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم. به محض این که مجوز فعالیت به سالن ها داده شود، این رقابت ها را از سر می گیریم تا پرونده مسابقات سال 98 را ببندیم. هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ مردان و زنان، نیم فصل برگشت رقابت ها کاراته آزاد، مرحله آخر کاراته وان مردان از جمله رویدادهایی هستند که باید آنها را برگزار کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها