کد خبر: 402542
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۱ ۱۱:۱۹:۰۵
| |

تردد در محورهای برون‌شهری افزایش یافته است

اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 242 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، 2.6 درصد افزایش تردد نسبت به روز قبل (چهارشنبه) را نشان می دهد.

تردد در محورهای برون‌شهری افزایش یافته است
کد خبر: 402542
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۱ ۱۱:۱۹:۰۵

اعتمادآنلاین| هم اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در شبانه روز گذشته، سهم وسایل نقلیه سنگین 17.4 و اوج تردد بین ساعت های 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت های 3 تا 4 انجام شده است.

محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته:

جدول

محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه 11 تا شنبه 13 اردیبهشت 99:

1. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 13 اردیبهشت ماه جاری، از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

2. سواری:

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 فردا (جمعه) 12 اردیبهشت، از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 فردا (جمعه) از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

3. نقلیه سنگین (به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی):

محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و چالوس - کرج کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد تمام تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 اردیبهشت ماه جاری، از محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

بر اساس این گزارش، محور رامیان - اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک - دیزین در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد - نهبندان در استان کرمان، محور سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور پونل - خلخال در استان گیلان و اردبیل، محور خرم آباد - پلدختر در استان لرستان، آزادراه چالوس- مرزن آباد و بالعکس در استان مازندران، محور رودبار - کهنوج در جنوب استان کرمان، محور رودبار - قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان و محور قزوین- همدان کیلومتر 110 در استان همدان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها