کد خبر: 402667
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص):

پیشبرد راهبردهای کلان سازندگی مرهون تلاش کارگران است/ کارگران ارکان اصلی رونق و جهش تولید در کشور هستند

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) کاگران را هسته‌های مرکزی و ارکان اصلی تحقق رونق و جهش تولید در کشور دانست.

پیشبرد راهبردهای کلان سازندگی مرهون تلاش کارگران است/ کارگران ارکان اصلی رونق و جهش تولید در کشور هستند
کد خبر: 402667
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر گفت: کارگران بازوها و سرپنجه‌های قدرتمند و توانای اقتصاد کشور هستند و عزت و آبرویی که امروز در زمینه پیشبرد راهبردهای کلان سازندگی، عمران و توسعه کشور شاهد هستیم، بیش از هر چیز مرهون تلاش و تکاپوی قشر کارگر جامعه است.


وی افزود: کارگران سلول‌های سازنده پیکره اقتصادی جامعه به شمار می‌روند که سلامت و شادابی آنها، سلامت کل جامعه را در بر خواهد داشت و این امر جز با ایجاد بسترهای کار، تلاش و تولید در کشور محقق نخواهد شد.


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار داشت: اگر امروز، ایران اسلامی به دلیل خودکفایی و عدم وابستگی در زمینه‌های مختلف به خود می‌بالد و به آن مباهات می‌کند و به واسطه آن با قاطعیت در مقابل استکبار جهانی می‌ایستد ثمره زحمات کارگران است.


محمد گفت: امید جامعه کارگری کشور به روشن بودن چراغ کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و جاری بودن رونق تولید در شریان اقتصادی کشور است و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) همواره سعی کرده با وجود شرایط تحریم‌های همه‌جانبه کشور و با تأسی به فرهنگ اسلامی، این امید را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.


وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: گرچه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، اقتصاد تمام دنیا تحت تأثیرات منفی و مخرب آن قرار گرفته است و در رکودی بی‌سابقه به سر می‌برد اما کشور ما به پشتوانه حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی توانسته است کمترین آسیب را از این امر متحمل شود و قرارگاه خاتم در نظر دارد به حول و قوه الهی و با حمایت دولت و همت کارگران و متخصصان خود در مسیر تحقق «جهش تولید» گام‌های اساسی بردارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها