کد خبر: 402698
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ ۱۱:۵۲:۴۸
| |

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی:

لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در هفته نخست شهریور آغاز خواهد شد

عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: اگر شرایط اجازه دهد و همه چیز به شرایط عادی بازگردد در هفته نخست شهریور، لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور را آغاز خواهیم کرد.

لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در هفته نخست شهریور آغاز خواهد شد
کد خبر: 402698
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ ۱۱:۵۲:۴۸

اعتمادآنلاین| رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: اگر شرایط اجازه دهد و همه چیز به شرایط عادی بازگردد در هفته نخست شهریور، لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور را آغاز خواهیم کرد.

عبدالمهدی نصیرزاده افزود: با توجه به تعویق افتادن بازی‌های المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا و در صورتی که شرایط برای برگزاری مسابقات ورزشی مهیا شود به نظرم لیگ کشتی امسال می‌تواند لیگ پربارتر برگزار شود و به نوعی سال لیگ برتر می‌تواند باشد.

وی اظهار داشت: البته همه چیز بستگی به برگشتن شرایط به حالت عادی دارد و برهمین اساس با استان‌ها و تیم‌های مختلف رایزنی کردیم و تیم‌هایی از خراسان جنوبی، زنجان، کرمان، گلستان و کردستان برای حضور در لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و تعداد آنها بیشتر نیز می‌شود.

نصیرزاده خاطر نشان کرد: قرار بود که لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی، هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز شود اما با این شرایط به تعویق خواهد افتاد و به دهه نخست تیر ماه موکول خواهد شد و اگر شرایط به همین گونه باشد علیرغم میل باطنی لیگ دسته اول را برگزار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم که لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی، تاثیر زیادی در این رشته دارد و موجب انگیزه، توسعه، سازندگی و استعدادیابی خواهد شد و ضمن به چرخش درآمدن اقتصاد ورزش و بازاریابی، موجب دیده شدن بسیاری از کشتی‌گیران خواهد شد و در مجموع لیگ دسته اول و برتر به نوعی لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها