مهدی علیاری:

با تمام توان برای رسیدن به مدال المپیک‌ تلاش می کنم

دارنده مدال های برنز جهان و طلای بازی های آسیایی گفت: سال هاست که با آرزوی رسیدن به مدال المپیک شرایط سخت را تحمل کردم و با تمام توان برای رسیدن به این هدف در المپیک‌ توکیو تلاش می کنم.

با تمام توان برای رسیدن به مدال المپیک‌ تلاش می کنم
کد خبر: 402748
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ ۱۵:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی علیاری درباره پیگیری تمرینات خود در شرایط حال حاضر اظهار کرد: به صورت منظم با برنامه های کادر فنی تیم ملی در کنار حسین نوری در باشگاهی در کرج تمرین کشتی انجام می دهم و در کنار آن نیز تمرینات وزنه را در خانه دارم و کوه نوردی و دویدن را هم انجام می دهم. با توجه به شیوع کرونا سعی می کنم نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنم و به هیچ وجه در نقاط شلوغ حاضر نمی شوم.

دارنده مدال های برنز جهان، طلای بازی های آسیایی و دو طلای قهرمانی آسیا، افزود: خدا را شکر با توجه به تمریناتی که طی این مدت داشتن از وضعیت مطلوب بدنی دور نشدم و توانستم شرایطم را بخوبی کنترل کنم. همچنین این تعطیلات فرصت خوبی بود تا به درس هایم برسم و فقط دفاع از رساله دکتری مانده تا به درسم پایان دهم.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت به لحاظ فنی بر روی نقاط ضعفم کار کردم و آماده ام در هر رویدادی کشتی بگیرم. این تعطیلات باعث شد پس‌از سال ها به لحاظ ذهنی نیز استراحت کنیم و با تمرکز کامل آماده حضور در اردوها و مسابقات هستم.

علیاری درباره نحوه ارتباط با کادر فنی تیم ملی در تعطیلات اردو گفت: گروهی در واتس‌اپ تشکیل شده و همه بچه های اردو عضو آن هستند. بعد از لغو مسابقات مربیان برنامه های هفتگی را در گروه اعلام می کنند و ما نیز بر اساس آن تمریناتمان را انجام می دهیم و با کادر فنی در ارتباط هستیم.

فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم ایران، درباره اهدافش در تیم ملی، خاطرنشان کرد: آرزویم رسیدن به مدال المپیک است و با این آرزو سال هاست شب و روزهایم را می گذرانم و تمرینات سخت را تحمل می کنم . با این امید و انگیزه بود که توانستم شرایطی را تحمل کنم که شاید خیلی ها نتوانند آن را تحمل کنند. خیلی جاها نفرات برتر المپیک و قهرمانان جهان را بردم و امیدوارم بتوانم با توجه به فرصتی که بدست آوردم بتوانم شایستگی هایم را یکبار دیگر به کادر فنی ثابت کنم و با تمام‌توان برای رسیدن به مدال المپیک توکیو تلاش می کنم.

علیاری در پایان گفت: از مربیان عزیزم ناصرنوربخش و بهروز حضرتی پور که زحمات زیادی برایم کشیده اند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم با بهترین نتیجه زحماتشان را جبران کنم. همچنین از محمد فقیری مربی با دانشی که مانند برادر بزرگتر در این یک سال کمک های زیادی به من کرد قدردانی می کنم. امیدوارم با نتایج خوب دل این عزیزان را شاد کنم و به حقم در کشتی برسم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها