کد خبر: 402807
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ ۰۹:۲۰:۵۹
| |

همایش جهانی اهداکنندگان برای مقابله با کروناویروس برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون اروپا از تشکیل همایش جهانی اهداکنندگان در 4 مه برای تأمین بودجه تحقیقات در مورد واکسن و درمان کووید 19 خبر داد.

همایش جهانی اهداکنندگان برای مقابله با کروناویروس برگزار می‌شود
کد خبر: 402807
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ ۰۹:۲۰:۵۹

اعتمادآنلاین| اورزولا فون در لاین در گفت‌وگوی اختصاصی با فرانس 24 خبر داد در روز دوشنبه آتی همایش جهانی اهداکنندگان برگزار می‌شود که هدف آن جمع آوری 7.5 میلیارد یورو برای تحقیقات در مورد واکسن و درمان بیماری کووید 19 است.

او افزود: ما نمی‌توانیم کروناویروس را شکست بدهیم مگر آنکه واکسنش را پیدا کنیم. نیاز به همکاری جهانی داریم و این همایش برای جبران کمبود سرمایه است.

فون در لاین از دولتها، روسای شرکتها و افراد مشهور خواست تا در این همایش شرکت کنند. بنیاد «بیل» و «ملیندا گیت» نقش مهمی در جمع آوری این کمک‌ها ایفا خواهند داشت. این بنیاد در سال 2000 برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی و کاهش شدید فقر جهانی پایه گذاری شد.

رئیس کمیسیون اروپا در واکنش به انتقادها نسبت به تاخیر عمل اتحادیه اروپا در مواجهه با کروناویروس گفت: همه ما درس‌هایی از این بحران گرفتیم. می‌بایست اطلاعات را در سراسر اروپا جمع آوری کنیم و درصدد انبار کردن ماسک، دستکش و دستگاه تنفس مصنوعی باشیم و به موضوعات عمیقا بنگریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها