دبیر سابق فدراسیون دوچرخه سواری:

استعفا دادم تا شریک تصمیمات اشتباه نباشم

دبیر سابق فدراسیون دوچرخه سواری گفت: از سمت خودم استعفا دادم چون نمی‌خواستم شریک تصمیمات اشتباه فدراسیون باشم.

استعفا دادم تا شریک تصمیمات اشتباه نباشم
کد خبر: 402816
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ ۱۰:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید عطاالهی دبیر سابق فدراسیون دوچرخه سواری که به طور ناگهانی از سمت خود استعفا کرد. پس از گذشت دو سال سکوت خود را شکست و علت استعفای خود را بیان کرد. او در این باره به ایسنا گفت: از آنجا که فدراسیون آشنایی زیادی با قوانین بین المللی ندارد بنابراین تصمیماتی می‌گرفت که بر خلاف قوانین بود و من هم مخالف آن تصمیمات بودم. یکی از این تصمیمات که به شدت با آن مخالفت کردم، گرفتن تست سلامت بود. فدراسیون بدون اطلاع نادو و وادا، از رکابزنان تست می‌گرفت و آنها را محروم می‌کرد یا می‌بخشید. اتحادیه جهانی دوچرخه سواری هم از این موضوع مطلع شد و ایمیل هایی ارسال کردند مبنی بر اینکه چرا این کار انجام شده است و پرونده ای در این مورد انجام شد.

او ادامه داد: مورد دیگر هم استفاده از مربی محروم بود که با آن هم مخالف بودم و اتحادیه جهانی سر همین مسئله هم یک پرونده دیگر باز کرد. من نیز نتوانستم آن شرایط را تحمل کنم و نخواستم شریک تصمیمات اشتباه باشم. روزی نیست که از استعفای خودم خوشحال نباشم چون تصمیماتی که در فدراسیون گرفته می‌شود اشتباه است و من شریک آن تصمیمات نخواهم بود.

دبیر سابق فدراسیون در پاسخ به این پرسش که چرا در زمانی که استعفا داد دلیل آن را اعلام نکرد، تصریح کرد: چون ابتدا می‌خواستم با مدیران ارشد وزارت ورزش صحبت کنم و این کار را کردم. البته تنها هم نرفتم و دوستان دیگر هم بودند. می‌خواستم قدم به قدم جلو بروم و نمی‌خواستم این طور برداشت شود که چون استعفا دادم می‌خواهم خودم را در رسانه‌ها بزرگ کنم. من از سال 79 در فدراسیون فعالیت کردم و دلم برای دوچرخه سواری می سوزد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها