کد خبر: 402882
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ ۱۳:۳۶:۰۰
| |

امروز در جلسه شورای عالی اقتصادی سران قوا چه گذشت؟

رئیس‌جمهوری در جلسه امروز شورای عالی اقتصادی سران قوا بر ضرورت پرداخت بهنگام حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان تاکید کرد.

امروز در جلسه شورای عالی اقتصادی سران قوا چه گذشت؟
کد خبر: 402882
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ ۱۳:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران سه قوه، به ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهوری برگزار شد.

به گزارش اعتمادآنلاین ؛ علی لاریجانی، رئیس مجلس پس از بهبودی از ابتلا به ویروس کوئید 19 صبح امروز در جلسه شورای عالی هماهنگی سران قوا شرکت کرد.

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در این جلسه بر ضرورت پرداخت بهنگام حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان و همچنین توجه به الزامات سال کنونی در زمینه جهش تولید و تحرک اقتصادی و مدیریت بودجه سال 99 در این چارچوب، تاکید کرد.

همچنین در این جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از اقدامات این سازمان در جهت تحقق قانون بودجه سال 99 کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

نوبخت با توجه به شرایط ویژه اقتصادی جهان ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت انجام اقدامات لازم برای مدیریت تبعات و آثار آن بر اقتصاد ایران، پیشنهادهایی را در زمینه صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین مدیریت مصرف منابع ارائه کرد.

علاوه بر این اعضای حاضر در جلسه شورا خواستار صرفه‌جویی در هزینه‌های بودجه و تداوم تخصیص منابع برای پرداخت هزینه‌های حقوق و همچنین یارانه‌های حمایتی و معیشتی به خانوارهای دارای شرایط شدند.

تاکید بر لزوم استمرار اجرای طرح های اشتغال‌زا و عمرانی در کشور از دیگر محورهای مورد تایید اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه بود.

گفتنی است که در این جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، رضا اردکانیان وزیر نیرو،‌ بیژن زنگنه وزیر نفت، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، علی ربیعی سخنگوی دولت و غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هم حضور داشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها