فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

برقراری 12 میلیون تماس با پلیس 110 در سال 98

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در سال گذشته 12 میلیون تماس با پلیس 110 در تهران برقرار شده است که از این میزان 5.5 میلیون تماس عملیاتی بوده است.

برقراری 12 میلیون تماس با پلیس 110 در سال 98
کد خبر: 402977
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تشکر می کنم که این فرصت در اختیار بنده قرار گفت تا گزارشی از اقدامات پلیس ارائه کنم و البته چند درخواستی هم از شما عزیزان دارم.

وی ادامه داد: در جلسه قبلی که حضور یافتم گزارشی از شش ماه عملکرد پلیس را ارائه کردم اما امروز گزارش یک سال گذشته پلیس را ارائه می کنم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در بحث راهنمایی و رانندگی با تلاش های انجام شده شاهد کاهش 61 نفری تعداد تلفات شهری بودیم که رتبه اول کاهش تلفات را در کل کشور به دست آوردیم.

سردار رحیمی گفت: پس از سالها موفق شدیم پلیس راه تهران را در 30 کیلومتری جاده های منتهی به تهران را با 6 یا 7 پاسگاه پلیس فعال کنیم که یکی از دستاوردهای ما بود که از سالهای قبل به دنبال تشکیل آن بودیم.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل اهمیت استقرار پلیس این بود که در 30 کیلومتری شهرها بیشترین تصادفات رخ می دهد و از سوی دیگر در روزهای آخر هفته تعداد زیادی از خودروها از شهر تهران خارج و وارد می شوند که مدیریت اینها اهمیت بالایی دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در غرب و جنوب و شرق تهران روزانه حدود 2 میلیون خودرو ورود و خروج دارند که لازم بود انضباط ترافیکی بهتری را شاهد باشیم و استقرار پلیس راه ما را به این دستاورد خواهد رساند.

رحیمی ادامه داد: در برخی محورهای جنوبی نظیر محور ورامین ما در گذشته کشته های زیادی می دادیم اما به حمدالله توانستیم با یک سری ساخت و سازها و قرار دادن نیوجرسی ها و جدا کننده ها در سطح جاده در این بخش هم با کاهش تلفات روبرو شویم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات ما در سال گذشته تشکیل پلیس امنیت اقتصادی بود که در کل کشور این پلیس تشکیل شد و در کنار آن در شهر تهران هم این پلیس راه اندازی شد و در ارزیابی های ما این پلیس هم رتبه برتر را در برخورد با مفاسد اقتصادی به دست آورد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در حوزه پلیس 110 که یک انقلاب و تحول بزرگ در ارائه خدمات به مردم محسوب می شود و در تهران امروز با 120 اپراتور به مردم خدمت رسانی می کند.

رحیمی گفت: 12 میلیون و 700 هزار تماس در سال گذشته با 110 برقرار شده است یعنی هر 3 ثانیه یک بار یک تماس گرفته شده است که انواع و اقسامی دارد از جمله راهنمایی و ارشاد و غیر ضروری.

وی افزود: 5.5 میلیون از تماس‌های گرفته شده با 110 تماس‌های عملیاتی بوده است که توسط 700 واحد عملیاتی 110 در کل تهران و با حضور در سر صحنه مورد بررسی قرار گرفته شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: میزان رضایتمندی مردم تهران از عملکرد پلیس 110 در مجموع 92 درصد بوده است و ما یک سایت خود کنترلی هم داریم تا روند کمک رسانی به مردم را در لحظه پیگیری کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها