کد خبر: 403014
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۱۱:۵۰:۲۵
| |

تداوم تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات دولتی اقلیم کردستان عراق

در پی شیوع ویروس کرونا دولت اقلیم کردستان عراق از تداوم تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های دولتی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

تداوم تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات دولتی اقلیم کردستان عراق
کد خبر: 403014
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۱۱:۵۰:۲۵

اعتمادآنلاین| دولت اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیمی مبنی بر تمدید تعطیلی رسمی مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های دولتی تا اطلاع ثانوی به منظور ممانعت از شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

دولت اقلیم کردستان عراق روز چهارشنبه (پانزدهم آوریل) از تمدید تعطیلی رسمی موسسات و اداره‌های دولتی تا دوم ماه مارس به منظور اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا خبر داده بود.

دولت اقلیم کردستان عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که کابینه این اقلیم به ریاست مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق نشستی را برگزار کرد و در این نشست وضعیت بهداشتی و سلامتی و ارزیابی وضعیت اقتصادی به صورت کلی مورد بررسی قرار گرفت و در این نشست همچنین به بررسی آخرین تحولات، طرح‌ها و برنامه‌های ویژه جهت مقابله با ویروس کرونا در اقلیم کردستان پرداخته شد.

در این بیانیه همچنین آمده است، بارزانی در جریان این نشست تاکید کرد که از هیچ تلاشی برای کاهش بار از روی دوش شهروندان عراقی با مراعات اقدامات پیشگیرانه و دستورالعمل‌های بهداشتی فروگذار نخواهد کرد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است که دولت اقلیم کردستان عراق تصمیمی مبنی بر تمدید دوره تعطیلی رسمی موسسات و اداره‌های دولتی تا دوم ماه مه و تداوم اجرای اقدامات پیشگیرانه در این اقلیم گرفته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها