کفاشیان: ساختمان PEC را من ساختم/ مهم نیست نامی از من ببرند یا نه!

در حالی فدراسیون فوتبال با نصب تابلوی از مهدی تاج به عنوان سازنده ساختمان PEC در کمپ تیم های ملی یاد کرده که علی کفاشیان می گوید او در زمان ریاستش به همراه وزیر ورزش این ساختمان را افتتاح کرده است.

کفاشیان: ساختمان PEC را من ساختم/ مهم نیست نامی از من ببرند یا نه!
کد خبر: 403069
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۱۵:۴۲:۱۳

اعتمادآنلاین| ماجرای احداث ساختمان PEC در کمپ تیم های ملی فوتبال به چندین سال قبل و به دوران کارلوس کی‌روش باز می گردد که سرمربی پرتغالی در دوران علی کفاشیان با اصرار و سماجت زیاد جلوی هجمه ها ایستاد و بودجه فیفا را صرف ساخت و ساز این ساختمان کرد که امروز تبدیل به یکی از افتخارات فدراسیون فوتبال شده است.

با این وجود، اخیرا تصویری از تابلو نصب شده به این ساختمان منتشر شده است که حاکی از تلاش های مهدی تاج برای ساخت و ساز این ساختمان است و هیچ نامی از کارلوس کی‌روش و علی کفاشیان روی آن دیده نمی‌شود.

واقعیت این است که ساختمان مذکور با تلاش‌های سرمربی پرتغالی ساخته شده و دوران احداث آن به زمان ریاست علی کفاشیان بر می‌گردد. در تابلوی نصب شده همه این اتفاقات به مهدی تاج ربط داده شده و اثری از نام کفاشیان و کی‌روش نیست، این در حالی است که در زمان تاج تنها برخی تغییر کاربری‌ها در پک انجام گرفت و بعضی امکانات به این مرکز اضافه شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها