کد خبر: 403097
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۰۸:۴۸:۴۷
| |

ترافیک سنگین در دو محور شهریار و کرج به تهران

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در دو جاده شهریار- تهران و آزادراه قروین- کرج- تهران خبر داد.

ترافیک سنگین در دو محور شهریار و کرج به تهران
کد خبر: 403097
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۰۸:۴۸:۴۷

اعتمادآنلاین| گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جاده های شمالی از تردد روان و بدون بارندگی در جاده های چالوس، هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت حکایت دارد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک
و ترافیک سنگین در جاده شهریار-تهران محدوده شهرقدس خبر می دهد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2هزار 288تردد شمار فعال در جاده های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2 درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

گزارش مرکز مدیریت راه‌ها اضافه می‌کند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود 17درصد و اوج تردد بین ساعت18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت 4 تا 5 صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

همچنین آزادراه تهران - شمال ( قطعه یک) ، واقع در استان تهران نیز تا 15 خرداد، از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد ، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه های هوشمند ، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها