کد خبر: 403125
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۰۹:۵۶:۰۰
| |

وضعیت عجیب مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتسال

تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر فوتسال در وضعیت عجیبی گرفتار شده‌اند و مشخص نیست تکلیف آن‌ها چه خواهد بود.

وضعیت عجیب مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتسال
کد خبر: 403125
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال نیز مثل تمامی رقابت‌های ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا ناتمام مانده و در حالی که چیزی تا مشخص شدن دو تیم صعود کننده به لیگ برتر نمانده این بازی‌ها نیمه تمام مانده است.

هفته پایانی گروه دوم و دو دیدار رفت و برگشت پلی‌آف در لیگ دسته اول باقی مانده و 5 تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

یک روز زمزمه 16 تیمی شدن لیگ برتر مطرح شد اما مشخص نشد با 16 تیمی شدن لیگ کدام تیم ها از لیگ دسته اول در لیگ برتر حاضر خواهند شد هر چند این خبر از سوی سازمان لیگ تکذیب شد. از سوی دیگر در گروه دوم سه تیم برای لیگ برتری شدن شانس دارند اما برخی خبرها حاکی از احتمال عدم برگزاری هفته پایانی رقابت‌ها و برگزاری مستقیم مرحله پلی آف است. دیگر شنیده‌ها حاکی از ناتمام ماندن رقابت‌هاست. اتفاقی که با توجه به مشخص بودن وضعیت دو تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک بی عدالتی در حق تیم های دسته اولی است.

در این شرایط سازمان لیگ چاره‌ای جز برگزاری بازی‌های پلی آف ندارد. به نظر می‌رسد با خبرهایی که مبنی بر برگزاری بازی‌های فوتبال بدون حضور تماشاگر به گوش می‌رسد احتمالا مسابقات فوتسالی از جمله لیگ دسته اول نیز با مشخص شدن زمان لازم برای تمرین و آماده سازی تیم‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها