کد خبر: 403154
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۱۲:۰۳:۲۰
| |

شهرداری تهران جریمه شد

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در بحث استفاده گران و گرانفروشی در موضوع استفاده از اماکن ورزشی شهرداری تهران مبلغ 26 میلیارد تومان جریمه نقدی به میزان دو برابر تخلف انجام شده در مدت زمان مورد نظر سازمان حمایت رأی صادر شد.

شهرداری تهران جریمه شد
کد خبر: 403154
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ۱۲:۰۳:۲۰

اعتمادآنلاین| شهرداری تهران جریمه شد این جریمه در بحث استفاده گران و گرانفروشی در موضوع استفاده از اماکن ورزشی شهرداری تهران مبلغ 26 میلیارد تومان جریمه نقدی به میزان دو برابر تخلف انجام شده در مدت زمان مورد نظر سازمان حمایت رأی صادر شد.

سید یاسر رایگانی اظهار کرد: با اعلام شکایت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از شورای شهر تهران مبنی بر گرانفروشی در بحث استفاده از اماکن ورزشی شهرداری تهران و همچنین افزایش نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در شعبه بدوی و تجدید نظر ما در استان تهران هر دو مورد برائت گرفتند که با اعتراض مجدد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و ارجاع امر از طرف وزیر دادگستری و ریاست سازمان در شعبه 4 عالی سازمان تعزیرات مجدد مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بحث عوارض محدوده طرح ترافیک مجدد ما شهرداری و شورای شهر تهران را برائت دادیم، اما در بحث استفاده گران و گرانفروشی در موضوع استفاده از اماکن ورزشی شهرداری تهران مبلغ 26 میلیارد تومان جریمه نقدی به میزان دو برابر تخلف انجام شده در مدت زمان مورد نظر سازمان حمایت رأی صادر شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: این حکم قطعی و لازم الاجرا است و در حال حاضر در مرحله اجرای حکم است که ان‌شاءالله جریمه وصول خواهد شد.

منبع: صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها