کد خبر: 403337
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۱۳:۱۹:۰۵
| |

حاجی دلیگانی:

از تیم اقتصادی دولت برای بررسی وضعیت معیشتی مردم دعوت شود

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس از نائب رییس مجلس خواست برای بررسی مشکلات معیشتی و کمبودها از تیم اقتصادی دولت دعوت شود تا موضوع در مجلس بررسی شود.

از تیم اقتصادی دولت برای بررسی وضعیت معیشتی مردم دعوت شود
کد خبر: 403337
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۱۳:۱۹:۰۵

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی‌دلیگانی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: برای هفته آتی از تیم اقتصادی دولت دعوت شود تا درخصوص رفع مشکلات معیشتی مردم و گرانی‌ها و کمبودها جلسه‌ای برگزار و تصمیماتی اتخاذ شود؛ اگر اینکار انجام نشود مجلس بعد تا دوماه آینده نمی‌تواند چنین جلسه‌ای را برگزار کند.

وی در تذکری با استناد به ماده 101 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: ماده 101 می‌گوید گزارش نهایی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی پس از ارائه به هیأت‌رئیسه مجلس در صورتی که مربوط به عموم باشد بدون رعایت نوبت در دستور کار قرار می گیرد؛ این درحالی است که فروردین سال 98 سیل استان فارس رخ داده است؛ گزارش آن هم آماده بوده ولی در نوبت مانده است، یا در موضوع قطار تبریز یا سقوط هواپیمای یاسوج گزارش اصلی مطرح نشد.

مسعود پزشکیان رییس وقت مجلس در پاسخ به حاجی‌دلیگانی گفت: موضوع نشست با تیم اقتصادی دولت را در هیأت‌رئیسه بررسی خواهیم کرد. در ارتباط با گزارش کمیسیون اصل 90 به دلیل ازدیاد گزارش‌ها و پیشنهاد‌ها موارد را نوبت قرار می‌دهیم به همین دلیل گزارشاتی که در همان زمان باید مطرح شود با تاخیر روبه‌رو می‌شود. جلسات را گسترش دادیم تا بتوانیم بیشتر این موارد را قبل از پایان مجلس دهم تعیین تکلیف کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها