کد خبر: 403473
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۱:۴۷:۳۷
| |

موشه یعالون:موشه یعالون

نتانیاهو رئیس باند مافیاست

رئیس حزب «تیلیم» در سرزمین‌های اشغالی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت و او را به «رئیس باندی مافیایی» تشبیه کرد که به دنبال باج‌گیری از همه است.

نتانیاهو رئیس باند مافیاست
کد خبر: 403473
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۱:۴۷:۳۷

اعتمادآنلاین| موشه یعالون، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «تیلیم» در گفت‌وگو با رادیو عبری‌زبان «کان» در واکنش به تهدیدات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل علیه قضات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی که در حال بررسی دادخواست‌های مربوط به وی برای تشکیل دولت جدید هستند، تصریح کرد که نتانیاهو همانند رئیس باندی مافیایی است که به دنبال باج‌گیری از همه است و تهدید می‌کند که در صورت برآورده نشدن خواسته‌اش، همه را به آتش خواهد کشید.

او با اشاره به جلسات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی برای رسیدگی به فعالیت قضایی علیه نتانیاهو، خاطرنشان کرد: ما بیش از یک سال است که با یک بحران سیاسی عمیق رو به رو هستیم که دلیل آن هم تنها این است که یک فرد متهم به فساد بر کرسی نخست وزیری نشسته است و همچنان تلاش می‌کند تا از عدالت و اتهامات علیه خود فرار کند.

یعالون همچنین گفت: چه کسی تضمین می‌کند نخست وزیری که برای ماندن در قدرت می‌جنگند، بتواند تصمیماتی عاقلانه و حکیمانه اتخاذ کند؟ همانگونه که ایهود اولمرت استعفا داد، نتانیاهو نیز باید همین کار را بکند.

او درخصوص مدیریت بحران ویروس کرونا گفت: اگر به نتانیاهو یک درجه اعتبار داده شود، همان «صفر» است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها