کد خبر: 403531
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۴:۳۱:۱۳
| |

زهرا نژادبهرام اعلام کرد:

زمان اجرای طرح ترافیک

عضو هیأت‌رئیسه شورای شهر تهران بابیان اینکه طرح ترافیک فعلا اجرایی نمی‌شود، گفت: توزیع ماسک رایگان در حمل و نقل عمومی در دستور کار نیست.

زمان اجرای طرح ترافیک
کد خبر: 403531
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۴:۳۱:۱۳

اعتمادآنلاین| زهرا نژادبهرام عضو هیأت‌رئیسه شورای شهر تهران، درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت، اظهار داشت: در صورتی که مترو تهران واگن به تعداد مناسب داشته باشد و دولت به تعهدات خود جهت تأمین عمل کند، امکان انجام 7 میلیون سفر طی روز از طریق مترو در پایتخت امکان‌پذیر است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد واگن‌های مترو محدود است و افزایش تعداد مسافران این ناوگان می‌تواند در شیوع کرونا بسیار تأثیرگذار باشد چرا که رعایت فاصله‌ اجتماعی با افزایش حجم مسافران امکانپذیر نخواهد بود.

عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طرح ترافیک فعلا اجرایی نمی‌شود، گفت: من شخصاً مخالف اجرای طرح ترافیک در شرایط کنونی هستم.

وی با بیان اینکه استاندار تهران نیز عنوان کرد فعلا طرح ترافیک در پایتخت اجرا نمی‌شود، گفت: اجرای این طرح قطعاً مسافران مترو و اتوبوس را افزایش خواهد داد.

نژادبهرام تأکید کرد: دولت قبلا و پیش از شرایط کرونایی اعلام کرده بود که 500 دستگاه اتوبوس برای تهران تأمین می‌کند ولی متأسفانه این موضوع محقق نشده است و در شرایط کرونایی باید این مسأله مدنظر دولتمردان قرار گیرد.

وی به الزامی شدن استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس اشاره کرد و گفت: این اقدام با پیشنهاد شهرداری صورت گرفت و اکنون بر اساس پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا این مسأله باید در همه ایستگاه‌های مترو و اتوبوس اجرا شود.

عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا شهرداری برنامه‌ای برای توزیع رایگان ماسک میان مسافران مترو و اتوبوس دارد، گفت:‌ رایگان بودن ماسک اصلاً در دستورکار نیست چرا که نه تنها امکان مالی آن فراهم نبوده است بلکه این مسأله می‌تواند سبب تشویق مسافران در استفاده از حمل و نقل عمومی شود.

منبع: خبرآنلابن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها