«شعبه آنلاین» کانون زبان ایران راه‌اندازی شد

شعبه آنلاین کانون زبان ایران به منظور بهره‌مندی از آموزش‌های کانون زبان برای متقاضیان آموزش زبان‌های غیرانگلیسی راه اندازی شد.

«شعبه آنلاین» کانون زبان ایران راه‌اندازی شد
کد خبر: 403556
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۷ ۱۶:۲۶:۰۹

اعتمادآنلاین| علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران از راه‌اندازی «شعبه آنلاین» در این مجموعه آموزشی خبر داد و عنوان کرد: شعبه آنلاین به منظور بهره‌مندی از آموزش‌های کانون زبان برای متقاضیانی که زبان‌های غیرانگلیسی (آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی، روسی و ایتالیایی) و همچنین برخی از سطوح زبان انگلیسی در استان یا مرکز آموزشی آن‌ها تدریس نمی‌شود، راه‌اندازی شده است؛ به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند فارغ از این که در چه استانی حضور دارند، همه سطوح زبان انگلیسی و همچنین زبان‌های غیرانگلیسی را در این شعبه فرابگیرند.

اسلامی عنوان کرد: افرادی که علاقه‌مند به برخورداری از این شیوه آموزش هستند، لازم است با ورود به سامانه رزرو اینترنتی در آدرس ilireg.ir:8095/reserve.htm با انتخاب «شعبه آنلاین» برای ثبت‌نام آنلاین در این شعبه رزرو انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام رزرو، فرایند ثبت‌نام این عزیزان در شعبه آنلاین انجام خواهد شد و سپس این افراد می‌توانند با شروع ترم بهار در کلاس‌های این شعبه شرکت نمایند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها