کد خبر: 403639
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۱:۰۷:۱۶
| |

نجات 30 تن از حریق یک ساختمان در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 30 تن از ساکنان یک ساختمان مسکونی درپی وقوع حریق در پارکینگ این ساختمان خبر داد.

نجات 30 تن از حریق یک ساختمان در تهران
کد خبر: 403639
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۱:۰۷:۱۶

اعتمادآنلاین| سید جلال ملکی دراین‌باره گفت: ‌وقوع حادثه حریق در ساعت 8:58 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع‌داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی و آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه بالابر هیدرولیکی، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه واقع در شادآباد، خیابان 15 متری سوم اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه نخستین گروه از آتش‌نشانان طی سه دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان 6 طبقه 12 واحدی رخ داده و کانون آن طبقه منفی یک ساختمان است و یک دستگاه پرایدوانت، یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو 206 دچار آتش‌سوزی شده است.

وی با اشاره به سرایت دود غلیظ به طبقات بالایی این ساختمان، تصریح کرد: شدت دود و حرارت به حدی بود که به سقف طبقه پارکینگ نیز خساراتی وارد شده و گچ‌های آن تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه نفرات زیادی داخل ساختمان محبوس بودند، افزود: تعدادی از این افراد به بالکن و لبه پنجره‌ها آمده و تقاضای کمک می‌کردند که آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، با تجهیزات تنفسی به طبقات بالایی رفته و هم از طریق راه‌پله‌ها و هم از طریق نردبام و بالابر هیدرولیکی مشغول نجات افراد شدند.

وی با بیان اینکه 30 نفر توسط آتش‌نشانان نجات داده شدند، گفت: آتش نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت حادثه هم پس از بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها