کد خبر: 403699
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۵:۲۷:۳۲
| |

آموزش توانیابان مجازی انجام می‌شود

 مدیر آموزش و منابع انسانی مجتمع رعد گفت: به دلیل شیوع کرونا، توانیابان حضور فیزیکی در این مجموعه را ندارند اما آموزش‌ها از طریق برنامه آنلاین به آنها ارائه می‌شود.

آموزش توانیابان مجازی انجام می‌شود
کد خبر: 403699
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۸ ۱۵:۲۷:۳۲

اعتمادآنلاین| نرگس لاله اظهار داشت: وقتی کرونا همه گیر شد، مجتمع آموزشی رعد برای حفظ سلامت مددجویان، فعالیت‌های آموزشی حضوری توانیابان را متوقف کرد. یعنی دیگر توانیابان به این مجتمع مراجعه ندارند، اما برنامه‌های آموزشی به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه 10 گروه آموزشی از طریق سایت، مسوول تولید محتوای آموزشی هستند، اضافه کرد: ما از طریق درست کردن عنوان کاربری، آن را در اختیار توانیابان قرار دادیم تا از این طریق با معلم های خود در ارتباط باشند. از طرفی معلم ها هر کدام سرپرستی گروه‌های آموزشی را برعهده گرفته اند.

وی اضافه کرد: روال کار به این صورت است که توانیابان محتواهای آموزشی را روز قبل در سایت مربوطه مطالعه می کنند و فردای آن روز در یک جلسه آنلاین معلم ها در خصوص آن مبحث آموزشی با آنها به گفت وگو می‌نشینند و توضیحات تکمیلی را به توانیابان ارائه داده و سوال هایشان را پاسخ می دهند.

مدیر آموزش مجتمع رعد ادامه داد: در کنار سرفصل هایی که در سایت تعریف شده توانیابان می توانند از میان سرفصل ها موارد موردعلاقه شان را دنبال کنند، اما سایت مربوطه به صورت کامل همه پودمان های تخصصی رعد را پوشش نمی دهد. به همین دلیل از معلم های رعد درخواست کردیم موارد تخصصی خود را در قالب گروه ارائه بدهند. این در حالی است که توانیابان به میزان خوبی پودمان را پیش رفته اند و از دروس شان عقب نمانده اند.

لاله بیان کرد: در این میان برای یکسری از توانیابان که برای اشتغال اقدام کرده، آموزش هایی آنلاین در قالب وبینار برگزار کرده ایم. آنها هر ماه می توانند در 2 وبینار شرکت کنند که در حال حاضر یک وبینار برگزار شده است. این آموزش ها کمک می کند که آنهایی که درحال کارآموزی هستند، بتوانند به مرحله استخدام برسند.

مدیرمنابع انسانی مجتمع رعد در خصوص تولید محتوا درباره عدم ابتلا به کرونا نیز گفت: با شنیدن اخبار کرونا در بهمن ماه، کارشناسان ما اقدام به تهیه مطالب و محتوای آموزشی برای پیشگیری توانیابان از ابتلا به کرونا کردند. آنها محتواهای منابع موثق مثل سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت را جمع بندی و در یک کانال آموزشی در اختیار توانیابان قرار می دادند.

لاله تاکید کرد: این درحالی است که در طول این مدت کارشناسان بخش آموزش مجتمع رعد به صورت فرد به فرد با توانیابان مجموعه تماس گرفته تا جویای احوال آنها شوند و در این میان اگر مشکلی داشتند آنها را به کارشناسان بخش توانبخشی یا مددکاری ارجاع دهند.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها