کد خبر: 403817
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۲:۰۹:۴۸
| |

پایان نگارش فصل اول سریال نمایش خانگی «کلاغ»

پیمان عباسی از آخرین وضعیت نگارش جدیدترین فیلمنامه‌ خود با عنوان «کلاغ» خبر داد.

پایان نگارش فصل اول سریال نمایش خانگی «کلاغ»
کد خبر: 403817
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۲:۰۹:۴۸

اعتمادآنلاین| پیمان عباسی فیلمنامه نویس، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود، گفت: این روز‌ها کار نگارش فیلمنامه‌ای با نام «کلاغ» را انجام می‌دهم که در دو فصل 16 قسمتی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد.

او افزود: هم اکنون فیلمنامه 16 قسمت اول که هر قسمت 50 دقیقه است، نوشته شده است. قصه این سریال در تهران اتفاق می‌افتد.

عباسی درباره موضوع «کلاغ» بیان کرد: این اثر یک قصه اجتماعی را همراه با رگه‌های طنز روایت می‌کند. داستان آن درباره سه طبقه مختلف اجتماعی است که بر اثر حادثه‌ای مجبور می‌شوند با هم تعامل کنند و جای همدیگر قرار بگیرند.

این فیلمنامه نویس درباره دیگر فعالیت خود هم عنوان کرد: فیلمنامه سینمایی دیگری را با نام «ماتیک» در دست نگارش دارم که فعلا ترجیح می‌دهم به جزئیات آن‌اشاره نکنم.

عباسی در خصوص آخرین وضعیت همکاری خود با نتفلیکس بیان کرد: نسخه نهایی فیلمنامه «بی آسمان» آماده شد و آن را به کمپانی نتفلیکس تحویل دادیم. در ابتدا قرار بود در صورت فراهم شدن شرایط لازم، فیلم در ایران ساخته شود که به علت تحریم‌ها لغو شد. احتمالا این فیلم در یکی از کشور‌های مصر یا هند ساخته بشود که با توجه به اتمسفر هرکدام از این کشورها، مجدد بازنویسی خواهد شد.

گفتنی است فیلمنامه دیگری از پیمان عباسی با نام «کوسه» هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و برخی بازیگران آن انتخاب شدند. این اثر و همچنین «کلاغ» به کارگردانی علی عطشانی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها