کد خبر: 403832
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۳:۱۷:۰۰
| |

بوروسیا دورتموند و شالکه یکی از حساس‌ترین داربی‌های جهان

27 اردیبهشت دو تیم همشهری بوروسیا دورتموند و شالکه داربی روهر را برگزار خواهند کرد. این دیدار یکی از حساس ترین و جذاب ترین داربی های فوتبال جهان است و قطعا خیلی از علاقه مندان به فوتبال منتظر آن هستند تا بعد از چند هفته تعطیلی رقابت های باشگاهی، این بازی را تماشا کنند.

بوروسیا دورتموند و شالکه یکی از حساس‌ترین داربی‌های جهان
کد خبر: 403832
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۳:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| 27 اردیبهشت یکی از حساس ترین داربی های جهان برگزار خواهد شد.

به نقل از اشپیگل، بعد از اعلام ازسرگیری رقابت های بوندسلیگا، خیلی از علاقه مندان به فوتبال منتظر هستند تا هفته بیست و ششم این رقابت ها را ببینند جایی که یکی از حساس ترین دیدارهای باشگاهی فوتبال در اروپا نیز برگزار می شود.

دو تیم همشهری بوروسیا دورتموند و شالکه داربی روهر را برگزار خواهند کرد. این دیدار یکی از حساس ترین و جذاب ترین داربی های فوتبال جهان است و قطعا خیلی از علاقه مندان به فوتبال منتظر آن هستند تا بعد از چند هفته تعطیلی رقابت های باشگاهی، این بازی را تماشا کنند.

به خاطر شیوع ویروس کرونا این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و خبری از دیوار زرد (لقب هواداران دورتموند) نخواهد بود. هر چند تعطیلی رقابت های باشگاهی باعث شده است علاقه مندان به فوتبال تشنه دیدن مسابقات شوند و قطعا این دیدار هواداران میلیونی در سراسر جهان خواهد داشت.

در جدول رده بندی بوندسلیگا بایرن مونیخ با 55 امتیاز در صدر قرار دارد و دورتموند با 51 و لایپزیگ با 50 امتیاز در رده های دوم و سوم هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها