کد خبر: 403870
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۴:۵۷:۲۵
| |

رئال مادرید از خرید پوگبا منصرف شده است

روزنامه مارکا در شماره امروز خود خبر داد که سران رئال از جذب پل پوگبا ستاره منچستریونایتد منصرف شده اند.

رئال مادرید از خرید پوگبا منصرف شده است
کد خبر: 403870
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۴:۵۷:۲۵

اعتمادآنلاین| چندی پیش و هنگامی که شایعات مربوط به بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مطرح شد، همه آنها را تکذیب کردیم و حالا نوبت به پل پوگبا رسیده است.

بازگشت رونالدو برای تماشای ال کلاسیکو باعث شده بود تا رسانه ها اخباری مربوط به تمایل رئال و رونالدو برای همکاری مجدد منتشر کنند در حالی که به دور از واقعیت بود. در مورد پل پوگبا و تمایل رئال برای عقد قرارداد با وی در تابستان پیش رو نیز شرایط مشابهی حاکم است.

رئال ابتدا سال 2016 قصد جذب پوگبا را داشت. جدایی ستاره فرانسوی از یوونتوس قطعی بود اما در نهایت او ترجیح داد به باشگاه سابقش، یونایتد بازگردد. منچستری ها 120 میلیون یورو برای جذب او هزینه کردند و پوگبا سالانه 19 میلیون یورو نیز دستمزد دریافت می کند. هرچند پوگبا خیلی زود متوجه شد که شرایط یونایتد دیگر مثل دوران فرگوسن نیست ولی او ترجیح داد به قراردادش پایبند بماند تا اینکه مشکلات با ژوزه مورینیو باعث شد تا شایعات جدایی او پررنگ تر شوند. حتی با اخراج مورینیو نیز عقیده پوگبا تغییر نکرد و او همچنان مایل به جدایی بود تا جایی که تابستان گذشته رسما خبر از تمایلش به جدایی و تجربه یک چالش جدید را داد.

زیدان از سران رئال خواسته بود تا هر طور شده پوگبا را به خدمت بگیرند. مذاکراتی هم صورت گرفت و حتی توافق شخصی با پوگبا قطعی بود ولی خواسته یونایتد مبنی بر دریافت 200 میلیون یورو، به همه چیز پایان داد.

پس از گذشت چند ماه، علاقه رئال برای جذب پوگبا کمرنگ شده و ستاره فرانسوی از فهرست تابستانی باشگاه مادریدی خارج شده است. هرچند پوگبا حاضر است بر سر کاهش دستمزد با رئال به توافق برسد ولی مادریدی ها در ابتدا قصد فروش بازیکن دارند و سپس به جذب بازیکنانی چون انگولو کانته و ادواردو کاماوینگا برای تقویت خط میانی خود فکر می کنند.

همچنین جذب پوگبا بر علیه سیاست های نقل و انتقالاتی رئال مادرید است. پس از شیوع کرونا، باشگاه قصد کاهش هزینه ها را دارد، در حالی که برای پوگبا قطعا باید مبالغ بالایی پرداخت کند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها