عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

جلسه ای در کمیسیون اجتماعی درباره طرح تشکیل وزارت بازرگانی برگزار نشده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه در چند ماه گذشته جلسه‌ای در این کمیسیون درخصوص بررسی ایرادات شورای نگهبان بر طرح تشکیل وزارت بازرگانی برگزار نشده است، گفت: اینکه طرح مذکور چرا مستقیما به صحن علنی مجلس آورده شده را باید از هیئت رئیسه مجلس سوال کرد.

جلسه ای در کمیسیون اجتماعی درباره طرح تشکیل وزارت بازرگانی برگزار نشده است
کد خبر: 403924
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۰۸:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سمیه محمودی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره قرار گرفتن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار صحن علنی مجلس گفت: در چند ماه گذشته جلسه‌ای در کمیسیون اجتماعی مجلس درخصوص بررسی ایرادات شورای نگهبان بر طرح تشکیل وزارت بازرگانی برگزار نشده است.

وی در ادامه افزود: در هفته‌های گذشته اصلا جلسه‌ای در کمیسیون اجتماعی برگزار نشده است. احتمالا ایرادات شورای نگهبان در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد که اتفاقی نادر در مجلس است.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه ارجاع مستقیم طرح اعاده شده از شورای نگهبان به صحن علنی مجلس تخلف است، گفت: قرار بود طرح مذکور بعد از ایرادات شورای نگهبان به کمیسیون اصلی طرح که کمیسیون اجتماعی است بازگردد و کمیسیون درخصوص آن تصمیم گیرد. اینکه طرح مذکور چرا مستقیما به صحن علنی مجلس آورده شده را باید از هیئت رئیسه مجلس سوال کرد.

وی ادامه داد: طرح تشکیل وزارت بازرگانی بارها در صحن علنی مجلس بررسی و رد شده است. بنده‌ام در گذشته به این طرح رای منفی داده بودم. درحال حاضر شاهد مشکلاتی در تنظیم بازار کشور هستیم. امیدواریم نمایندگان مجلس تصمیم درستی در این باره بگیرند. در سال جهش تولید، تولید داخل نباید تحت الشعاع قرار گیرد. از طرفی تقویت بازرگانی و صادرات هم نباید مغفول واقع شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها