کد خبر: 403981
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۱۱:۱۷:۱۵
| |

فراخوان جشن مستقل فیلم کوتاه به تعویق افتاد/ تغییر در شیوه برگزاری

در پی انتشار بیماری کوید 19 و معلق شدن بسیاری از جشنوارهای داخلی و بین‌المللی، انجمن فیلم کوتاه ایران نیز اعلان فراخوان جشن مستقل فیلم کوتاه را به تعویق انداخت.

فراخوان جشن مستقل فیلم کوتاه به تعویق افتاد/ تغییر در شیوه برگزاری
کد خبر: 403981
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۱۱:۱۷:۱۵

اعتمادآنلاین| انجمن فیلم کوتاه ایران در مورد برگزاری جشن مستقل فیلم کوتاه در اطلاعیه‌ای اعلام که انتشار فراخوان این جشن به تعویق افتاده است.

در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع عموم فیلمسازان فیلم کوتاه و علاقه‌مندان این حوزه می‌رساند: در پی انتشار بیماری کووید 19 و معلق شدن بسیاری از جشنوارهای داخلی و بین‌المللی، انجمن فیلم کوتاه ایران نیز اعلان فراخوان جشن مستقل فیلم کوتاه را به تعویق انداخته و از آنجا که برگزاری جشن بزرگ خانه سینما در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد انجمن فیلم کوتاه ایران با استفاده از فرصت پیش آمده برای بهبود بخشی و اصلاح سیستم برگزاری آکادمی ایسفا دست به تغییراتی در شیوه برگزاری آن زده است.

لذا فراخوان به شکل گذشته منتشر نخواهد شد و اطلاعات مربوط به شیوه پذیرش فیلم‌ها، مقررات و تاریخ برگزاری جوایز آکادمی ایسفا در اطلاعیه‌های بعدی توسط دبیر محترم جشن یازدهم علیرضا قاسمی به اطلاع فیلمسازان و علاقه‌مندان فیلم کوتاه خواهد رسید. با آرزوی سلامتی و سربلندی برای خانواده محترم فیلم کوتاه ایران. هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران ایسفا»

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها