کد خبر: 404054
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۱۴:۳۸:۳۰
| |

جزئیات بررسی طرح انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت در کمیسیون اجتماعی مجلس

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در بحث طرح انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت در کمیسیون اجتماعی اختیارات به کارگروه سپرده شده بود و تصمیم اعضای کمیسیون این بود که رأی کارگروه رأی کمیسیون باشد و به همین خاطر برای بررسی این طرح در مرحله اخیر کمیسیون جلسه‌ای نداشته است.

جزئیات بررسی طرح انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت در کمیسیون اجتماعی مجلس
کد خبر: 404054
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۱۴:۳۸:۳۰

اعتمادآنلاین| علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار گرفتن طرح انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت در دستور کار این هفته مجلس،‌ گفت: کمیسیون اجتماعی برای بررسی این طرح به منظور رفع ایرادات جلسه‌ای نداشته و کار بررسی در کارگروه تخصصی کمیسیون انجام شده است.

وی افزود: روال کار در کمیسیون این است که بعضی طرح‌ها که نیاز به بررسی بیشتری دارند از صحن کمیسیون به کارگروه تخصصی ارجاع و بررسی‌های بیشتر در این کارگروه انجام می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: در مواردی هم که کار به کار گروه‌ها ارجاع می‌شود باز دو نوع رویه وجود دارد؛ در مواردی اعضای کمیسیون تصمیم‌شان این است که طرح یا لایحه در کارگروه رأی کارگروه رأی اعضای کمیسیون باشد و در مواردی هم تصمیم بر این می‌شود که پس از بررسی طرح یا لایحه در کارگروه تصمیم‌گیری نهایی در صحن کمیسیون انجام شود.

ساری خاطرنشان کرد: در ارتباط با بررسی و رفع ایرادات طرح انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت، تصمیم اعضای کمیسیون بر این بود تا پس از انجام بررسی‌ها در کار گروه، رأی اعضای کارگروه، رأی کمیسیون باشد و طرح پس از جمع‌بندی در کار گروه تخصصی به صحن علنی مجلس ارسال شود و به همین خاطر کمیسیون برای بررسی و رفع ایرادات این طرح جلسه‌ای برگزار نکرده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها