کد خبر: 404079
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۰۸:۰۵:۰۰
| |

سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

روحانیت با قوت در فضای مجازی با نسل جوان گفت‌وگو کند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، گفت: روحانیت باید در فضای مجازی با قوت با نسل جوان در مورد همه مسائل به گفت و گو بپردازد و معنویت آنان را بیش از پیش ارتقا دهد.

روحانیت با قوت در فضای مجازی با نسل جوان گفت‌وگو کند
کد خبر: 404079
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۰۸:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در گردهمایی روحانیون مقیم مرکز نیروی هوایی ارتش با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: مبارک رمضان در دین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و این ماه جهت تقریب به خدا، بندگی و اطاعت از خداوند فضیلت بسیاری دارد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش افزود: روزه گرفتن از جمله عبادت‌هایی است که هیچ‌گونه تظاهر و ریایی در آن وجود ندارد و به همین علت است که جزو خالص‌ترین عبادات به شمار می‌آید.

قاضی، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، فضای مجازی را فرصت بسیار مناسبی برای تشویق جوانان و آگاه کردن آنان از برکات ماه مبارک رمضان در شرایط فعلی عنوان و تصریح کرد: باید در شرایطی که برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا مساجد تعطیل هستند از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و عاقلانه تاثیرگذاری کرد.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است، گفت: امروز می‌توانیم در فضای مجازی با قوت با نسل جوان در مورد همه مسائل به گفت و گو بپردازیم و معنویت آنان را ارتقا دهیم.

قاضی از روحانیون نیروی هوایی ارتش که در فضای مجازی اقدام به سخنرانی برای نسل جوان در زمینه‌های مختلف از جمله معنویت می‌کنند قدردانی و بر استمرار این حرکت تاکید کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها