کد خبر: 404095
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۰۹:۱۶:۱۲
| |

فرمانده نیروی انتظامی تهران اعلام کرد:

آغاز مرحله جدید جمع‌آوری معتادان متجاهر

فرمانده نیروی انتظامی تهران از آغاز مرحله جدید جمع‌آوری معتادان متجاهر خبر داد و گفت: 10 تا 15 هزار معتاد متجاهر در پایتخت داریم. روزانه 500 نفر جمع‌آوری می‌شود و تحویل مراکز داده می‌شود و دستورالعمل وزارت بهداشت برای غربالگری اینها انجام می‌شود.

آغاز مرحله جدید جمع‌آوری معتادان متجاهر
کد خبر: 404095
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۰۹:۱۶:۱۲

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی صبح امروز در طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: بعد از مدت‌ها پیگیری (حدود 2 ماه) از امروز مرحله جدید جمع‌آوری معتادان متجاهر آغاز شد و بین 10 تا 15 هزار معتاد متجاهر در پایتخت داریم.

وی افزود: روزانه 500 نفر جمع‌آوری می‌شود و تحویل مراکز داده می‌شود و دستورالعمل وزارت بهداشت برای غربالگری اینها انجام می‌شود.

رحیمی ادامه داد: معتادانی که در این طرح جمع‌آوری می‌شوند بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا یک سال در مراکز بازپروری نگهداری می‌شوند.

وی گفت: یک تیم 200 نفره از پلیس مبارزه با مواد مخدر این کار را شروع کردند و پلیس پیشگیری و یگان امداد هم پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایتخت را کمک می‌کنند.

رحیمی ادامه داد: ما برای جمع‌آوری یکجای معتادان مشکلی نداریم ولی طبق پروتکل‌های بهداشتی روزانه تنها 500 معتاد متجاهر جمع‌آوری می‌شود.

سردار رحیمی مبنی بر اینکه آیا مراکزی برای خانم‌های معتاد متجاهر هم در نظر گرفته شده است، گفت: برای خانم‌ها مرکزی در نظر گرفته نشده و تنها معتادان متجاهر آقا جمع‌آوری می‌شوند.

وی در پایان گفت: در این طرح 4 باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد و بالغ بر یک و نیم تن انواع مواد مخدر کشف و یک باند منهدم شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها