کد خبر: 404130
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۱۰:۳۹:۲۸
| |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

حملات سایبری به چند اپراتور بندری ایران

مدیرعامل سازمان بنادر و‌ دریانوردی گفت: در سال 2019 حدود 11میلیون تن حجم جابه جایی کالا در جهان بوده که پیش بینی‌ها حاکی از آن است که در سال جاری میلادی 600 میلیون تن از این حجم کاسته می‌شود که این تاثیر منفی قابل توجهی در سه دهه اخیر خواهد بود.

حملات سایبری به چند اپراتور بندری ایران
کد خبر: 404130
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۱۰:۳۹:۲۸

اعتمادآنلاین| محمد راستاد در نشست خبری امروز با اشاره به پیامدهای شیوع ویروس کرونا در حمل و نقل دریایی اظهار داشت: از اوایل سال 2020 اقتصاد جهانی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت و حمل و‌ نقل دریایی هم که بخشی از اقتصاد جهانی محسوب می‌شود، درگیر این شرایط شده است.

وی ادامه داد: در سال 2019 حدود 11میلیون تن حجم جابه جایی کالا در جهان بوده که پیش بینی‌ها حاکی از آن است که در سال جاری میلادی 600 میلیون تن از این حجم کاسته می‌شود که این تاثیر منفی قابل توجهی در سه دهه اخیر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بنادر و‌ دریانوردی با اشاره به کاهش سفارش ساخت کشتی در دنیا ادامه داد: سفارش ساخت کشتی 71 درصد کاهش یافته است.

راستاد در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر علت توقف عملیات کانتینری در بندر شهید رجایی اظهار داشت: حمله سایبری به چند اپراتور بندری در ایران رخ داده که منشا آن خارجی بوده است.

وی افزود: دیروز این مساله را مدیریت کردیم البته توقف کشتی نداشتیم و به فعالیت روزمره برگشته‌ایم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها