«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| دانش‌آموزان چینی مجبور شدند روزانه 100 دقیقه بدوند

مدارس چین بعد از سه ماه قرنطینه دوباره کار خود را از سر گرفتند؛ اما در این میان، با توجه به بی‌تحرکی دانش‌آموزان در دوره شیوع کرونا، یک مدرسه چینی آنها را مجبور کرده است تا در قالب برنامه‌های پساقرنطینه وزن خود را سریعاً کاهش داده و به وزن قبل از این دوره بازگردند.

ویروس کرونا| دانش‌آموزان چینی مجبور شدند روزانه 100 دقیقه بدوند
کد خبر: 404224
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا اولین بار در چین مشاهده شد. اما چین یکی از اولین کشورهایی هم بود که قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش یا پایان داد. حالا مدارس چین بعد از سه ماه قرنطینه به خاطر شیوع ویروس کرونا دوباره کار خود را از سر گرفتند؛ اما در این میان، با توجه به بی‌تحرکی دانش‌آموزان در دوره شیوع ویروس کرونا ، یک مدرسه چینی آنها را مجبور کرده است تا در قالب برنامه‌های پساقرنطینه وزن خود را سریعاً کاهش داده و به وزن قبل از این دوره بازگردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، یکی از مدارس چین دانش‌آموزانش را وا می‌دارد روزانه در حدود 100 دقیقه بدوند تا اضافه‌وزن سه‌ ماه قرنطینه را کاهش دهند.

مدیران این مدرسه می‌گویند بعد از پایان دوره قرنطینه شاهد اضافه‌وزن شدید اکثر دانش‌آموزان خود بوده‌اند، از این رو برنامه‌ای برای کاهش وزن آنها تدارک دیده‌اند.

مسئولان مدرسه شوجوانگ که در شهر هوایان در شرق چین واقع است روزانه 100 دقیقه دویدن را برای بهبود آمادگی جسمی دانش‌آموزان مدرسه الزامی و دانش‌آموزان بازگشته از قرنطینه را موظف کردند این کار را به عنوان بخشی از برنامه‌های کلاسی خود به طور روزانه انجام دهند.

دانش‌آموزان این مدرسه مجبورند سه بار در روز و هر بار حداقل 30 دقیقه تحت نظارت معلمان خود بدوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها