کد خبر: 404290
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۰:۴۹:۰۲
| |

وزیر صمت استیضاح می شود؟

بازار خودرو نا بسامان است همین امر موجب اعتراض نماینده اصولگرای مجلس نسبت به عملکرد وزیر صمت شد. او می گوید:وزارت صنعت، معدن و تجارت باید فکری به حال وضعیت بازار خودرو کند.اکنون هم برخی نمایندگان زمزمه استیضاح وزیر صمت را مطرح می‌کنند.

وزیر صمت استیضاح می شود؟
کد خبر: 404290
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۰:۴۹:۰۲

اعتمادآنلاین| یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی بعد از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 درخصوص صنعت خودرو در تذکری اعلام کرد وزیر صمت باید طرح فوری برای حل مشکل در بازار خودرو را ارائه کند چون این شرایط نظام اقتصادی مردم را برهم زده است. اکنون هم برخی نمایندگان زمزمه استیضاح وزیر صمت را مطرح می‌کنند.

بعد از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 درباره بررسی مشکلات، آسیب‌ها و چالش‌های مرتبط با صنعت خودرو در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس، حسینعلی حاجی دلیگانی با استناد به اصل 44 قانون اساسی در اخطاری گفت: تأمین نیازهای اساسی مردم اعم از مسکن، خوراک، پوشاک و سایر نیازها وظیفه ای بر دوش همه مسئولان است. اکنون شاهد وضعیت نابسامانی در صنعت خودرو هستیم که به قول برخی قیمت پراید ترمز بریده که هر لحظه بالا می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید فکری به حال وضعیت بازار خودرو کند، گفت: وزیر صمت باید طرح فوری برای حل این مشکل ارائه کند چون این شرایط نظام اقتصادی مردم را برهم زده است. اکنون هم برخی نمایندگان زمزمه استیضاح وزیر صمت را مطرح می‌کنند.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس با تأکید بر اینکه وزیر صمت باید به نحوی مشکلات مردم را مرتفع کند، افزود: لازم است مجلس از وزرای اقتصادی برای حضور در صحن علنی و ارائه گزارش و توضیحات روشنی دعوت کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها