سید محمد جواد ابطحی در تذکر شفاهی:

بورس مانند کامیون در مه به سرعت در حال حرکت است

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: بورس مانند کامیون در مه به سرعت در حال حرکت است. زمانی که کرونا و دیگر مسائل نتوانسته شیب حرکت بورس را کُند کند باید تدبیری اندیشیده شود تا در آینده بورس مانند موسسات مالی و اعتباری نشود.

بورس مانند کامیون در مه به سرعت در حال حرکت است
کد خبر: 404361
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۲ ۱۴:۴۰:۰۵

اعتمادآنلاین| یک نماینده اصولگرای مجلس نسبت به تحولات اخیر بازار بورس واکنش نشان داد. او تاکید کرد: بورس مانند کامیون در مه به سرعت در حال حرکت است. زمانی که کرونا و دیگر مسائل نتوانسته شیب حرکت بورس را کُند کند باید تدبیری اندیشیده شود تا در آینده بورس مانند موسسات مالی و اعتباری نشود.

سیدمحمدجواد ابطحی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 22 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از کادر درمانی در تذکری به نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: تقاضا دارم نسبت به پرداخت دیون بیمارستان 9 دی که بالغ بر 7 میلیارد تومان است، اقدام کنید.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ و گوشت که معاش اصلی مردم بوده زندگی آنها را مختل کرده است، باید در این مورد تدبیری اندیشیده شود، همچنین وضعیت خودرو مانند دیگر کالاهای مایحتاج مردم دچار افزایش قیمت بی‌رویه شده و رئیس‌جمهور باید با ورود به این موضوع مراتبی را اتخاذ کند تا فشار بر مردم کم شود.

وی با اشاره به موضوع خرید سهام در بورس ادامه داد: بورس مانند کامیون در مه به سرعت در حال حرکت است پس زمانی که کرونا و دیگر مسائل نتوانسته شیب این حرکت را کُند کند باید تدبیری اندیشیده شود تا در آینده مانند موسسات مالی و اعتباری نشود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها