کد خبر: 404432
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۰۹:۳۳:۴۶
| |

کیت بلانشت بازیگر دو فیلم جدید شد

کیت بلانشت به عنوان بازیگر فیلم‌های جدید «جیمز گری» و «آدام مک کی» از کارگردان‌های مهم سینما پیوسته است.

کیت بلانشت بازیگر دو فیلم جدید شد
کد خبر: 404432
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۰۹:۳۳:۴۶

اعتمادآنلاین| در حالی که هالیوود منتظر زمانی است که تولیدات پروژه‌های سینمایی دوباره آغاز شود، کیت بلانشت مشغول شلوغ کردن خود با پیوستن به فیلم‌های مختلف است. او به عنوان یک بازیگر سطح الف برای بازی در دو پروژه سینمایی از دو کارگردان مشهور به توافق رسیده است.

او قرار است در فیلم جدید جیمز گری به نام «زمان آرماگدون» بازی کند و همچنین به تیم بازیگران فیلم جدید «آدام مک کی» برای نتفلیکس به نام «به بالا نگاه نکن» پیوسته است. نقش آفرینی جنیفر لارنس نیز در این فیلم سینمایی تایید شده است.

او در حالی به این دو فیلم پیوسته است که مدتی پیش نیز حضور او در فیلم جدید اقتباسی کمپانی لاینزگیت از بازی محبوب «سرزمین‌های مرزی» تایید شده بود که الی راث کارگردانی آن را بر عهده دارد. هنوز مشخص نیست هر کدام از این فیلم‌ها چه زمانی به مرحله تولید خواهند رسید چرا که هنوز محدودیت‌هایی به دلیل ویروس کرونا وجود دارد.

فیلم سینمایی «زمان آرماگدون» توسط گری کارگردانی و نویسندگی شده است و او به همراه همکار خود در فیلم سینمایی «به سوی ستارگان» تهیه کنندگی این اثر را نیز بر عهده دارد. داستان این فیلم تجربه واقعی کارگردان فیلم را زمانی که در مدرسه «کیو فارست» یک دانش آموز بوده روایت می‌کند.

خبر ساخت فیلم سینمایی «ادام مک کی» نیز در ماه فوریه اعلام و جنیفر لارنس نیز به بازیگری آن انتخاب شد. فیلمی که داستان دو ستاره شناس سطح پایین را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند انسان‌ها را به نزدیک شدن یک سیاره آسمانی هشدار دهند که سیاره زمین را نابود می‌کنند. مک کی این فیلم را نویسندگی و کارگردانی می‌کند و اولین فیلم سینمایی او خواهد بود که برای پلتفرم استریم ساخته شده است.

این پروژه‌ها سال شلوغی را برای کیت بلانشت رقم خواهند زد. اوایل امسال او فیلمبرداری نقشش را در فیلم سینمایی «خیابان ترس» به کارگردانی گیلرمو دل تورو را پیش از آنکه کووید 19 تولید پروژه را تعلیق کند به پایان رسانده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها