کد خبر: 404465
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۰:۴۹:۵۱
| |

علیرضا دبیر:

دیکتاتور نیستم/ در قبر نمی‌گویند چند مدال المپیک داری

رئیس فدراسیون کشتی گفت: آدم مشورت پذیری هستم ولی تصمیم را خودم ‌گرفتم. دیکتاتور نیستم که هر چه نوشتم خودم ابلاغ کنم.

دیکتاتور نیستم/ در قبر نمی‌گویند چند مدال المپیک داری
کد خبر: 404465
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۰:۴۹:۵۱

اعتمادآنلاین| علیرضا دبیر در نشست بررسی چرخه انتخابی اظهار داشت: ما خوشحال می‌شویم که ما را نقد کنید.کشتی یکی از اصلی‌ترین ضلع‌هایش رسانه است. بعضی‌ها سفر استانی می‌روند، نمی‌بینند و فقط می‌گویند ایراد دارید. در قبر نمی‌گویند چند مدال المپیک داری ولی می‌گویند چرا حق دیگری را خوردی. ته این موضوع به نفع کشتی است. شاید یکی دو سال به عقب برگردیم.

وی افزود: در جلسه ای که داشتیم یکی از مربیان از جلسه رفته بیرون اصلا به حرف گوش نمی‌دهد شما هم تا آخر گوش دهید. من آدم مشورت پذیری هستم ولی تصمیم را خودم گرفتم. فوق العاده به کار سیستمی اعتقاد دارم. ما یک چیز نوشتیم اما هنوز تصویب نکردیم. من دیکتاتور نیستم که هر چه نوشتم خودم ابلاغ کنم. از مربی تیم ملی گله مند هستیم. حتی اگر می‌خواهد برود تلویزیون صحبت کند، باید با مدیر تیم ملی هماهنگ کند. ولی بنا مشکل شخصی داشت نتوانست در جلسه حضور پیدا کند.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: این واقعا یک چرخه است. ما در این چرخه دیده‌ایم که یک کشتی‌گیر در دو مسابقه بین‌المللی خوب کشتی نگیرد، از چرخه خارج می شود. شاید یک قهرمان روز انتخابی روزش نباشد. در تمام بحث های چرخه فکر شده است. در چرخه انتخابی سه پلن داریم؛ A،B،C. یک مدال دار، دو سهمیه دار، سه بدون سهمیه المپیک.


در پلن اول دید ما این است قهرمانی کشور احیا شود. با این چرخه قهرمانی استانی نیز احیا شود. در قهرمانی کشوری شهرها سهمیه دارند. به دانشجویان و قهرمان ارتش های جهان سهمیه مستقیم می دهیم. در وزن 86 بجز حسن یزدانی همه کشتی می گیرند. قهرمانی کشوری که ما طراحی کردیم. این قهرمان کشوری برای برج 8 است. منتظر ستاد کرونا هستیم. تا 10 تیر هم اتحادیه جهانی کشتی اجازه کشتی نداده. قرار بود بعد از المپیک این کار را انجام دهیم.

وی درباره نقش سرمربی در این چرخه گفت: از این طرح و جا دست سرمربی باز است؛ یکی کسی که ضرب بخورد، دوم کسی که باید در چه جام بین المللی کشتی بگیرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها