کد خبر: 404562
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۶:۰۲:۳۱
| |

اولتیماتوم دبیر به سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد/ محمدی به رفتارش ادامه دهد با او قطع همکاری می‌کنم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: از دست غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گلایه دارم و اگر قرار باشد با همین رفتار ادامه دهد با او قطع همکاری می‌کنم.

اولتیماتوم دبیر به سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد/ محمدی به رفتارش ادامه دهد با او قطع همکاری می‌کنم
کد خبر: 404562
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۶:۰۲:۳۱

اعتمادآنلاین| نشست علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و اصحاب رسانه برای بررسی چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی، صبح امروز (سه شنبه) در محل سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

در این نشست رئیس فدراسیون کشتی با گلایه از رفتار سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد گفت: من از دست غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناراحت هستم و اگر قرار باشد او به رفتارش ادامه دهد با او قطع همکاری می‌کنم.( بیشتر بخوانیم )


وی تصریح کرد: وقتی سیستم داریم باید همه چیز سر جای خودش باشد. اگر قرار است یکی به این چرخه انتقاد کند خود من هستم چرا که مدام باید کشتی گیران را به تورنمنت بفرستم، اما به نفع کشتی است و من آن را قبول کردم. فشار مالی آن روی من است، اما اشکال ندارد و قطعا در دراز مدت کشتی ما را تکان خواهد داد. اگر دیکتاتور بودم بدون آنکه کسی بداند آن را به مجمع می‌بردم و تصویب می‌کردم.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: این چرخه همان تفکرات مربیان است، اما ما آن را تبدیل به قانون کردیم. این چرخه هم شباهت زیادی به همان شیوه بنا دارد، اما ما سعی کردیم با کمک همه کارشناسان چرخه انتخابی را قانونمند و عادلانه کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها