مجلس یازدهم| میرسلیم، حاجی‌بابایی، نیکزاد و حسینی برای ریاست مجلس توافق کردند؟

یکی از منتخبان تهران در مجلس یازدهم خبر از توافق میرسلیم، حاجی‌بابایی، نیکزاد و حسینی برای تعیین رئیس مجلس یازدهم توافق کردند.

مجلس یازدهم| میرسلیم، حاجی‌بابایی، نیکزاد و حسینی برای ریاست مجلس توافق کردند؟
کد خبر: 404592
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۰۸:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| اینکه رئیس مجلس یازدهم کیست؟ همچنان یکی از معماهای حل نشده جریان اصولگرایی است. در حالی که تا 7 خرداد ماه و بازگشایی مجلس یازدهم زمانی باقی نماینده همچنان کشمکش مجلس یکدست اصولگرای آینده بر سر رئیس مجلس است. حضور مدعیان متعدد ریاست کار را برای انتخاب رئیس مجلس یازدهم سخت کرده است.

علی خضریان از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «‏به برکت ‎ماه رمضان در ‎جلسه وفاق امروز که با حضور جمعی از منتخبان ‎مجلس یازدهم برگزار شد، با توافق میان آقایان سیدمصطفی میرسلیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی، علی نیکزاد و سیدشمس‌الدین حسینی کمیته‌ای 7نفره با سازوکار مشخص جهت کمک به ‎وحدت جریان انقلاب برای ریاست مجلس آینده تشکیل شد.»

وی همچنین با اشاره به اینکه افراد نام‌برده شده عضو این کمیته نیستند اما سازوکار آن را پذیرفته‌اند، تاکید کرد: «‌‎از جناب قالیباف نیز جهت حضور در این پروسه دعوت شده بود تا براساس سنجش شاخص‌ها و ارایه برنامه و نقد و بررسی آن و در نهایت توافق بر روی نحوه کمک به وحدت جریان انقلاب حضور یابند و ایشان خودشان نپذیرفتند. این موضوع به معنای عدم نامزدی ایشان نیست.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها