کد خبر: 404623
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۰۹:۴۵:۵۶
| |

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد:

احتکار 68 هزار و 553 روپوش بیمارستانی

سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی آخرین آمار کشفیات این سازمان در دو ماهه نخست شیوع کرونا را اعلام کرد.

احتکار 68 هزار و 553 روپوش بیمارستانی
کد خبر: 404623
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۰۹:۴۵:۵۶

اعتمادآنلاین| «سیدیاسر رایگانی» سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درخصوص احتکار اقلام بهداشتی و کشفیات این سازمان در دو ماهه نخست شیوع کرونا گفت: در این بازه زمانی، 7 میلیون و 594 هزار و 211 ماسک، 487 هزار و 98 لیتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده و 75 میلیون و 844 هزار و 163 دستکش یکبار مصرف و 68 هزار و 553 روپوش بیمارستانی کشف و تحویل وزارت بهداشت شده است.

وی درباره اقدامات این سازمان درباره طرح نظارت ماه مبارک رمضان گفت: این طرح با همکاری دستگاه‌های نظارتی از اول اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. در این طرح، کارشناسان دستگاه‌های نظارتی به همراه روسای شعب تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی بازدید به عمل می‌آورند و در صورت رویت تخلف، اقدام به اصلاح مورد تخلف و جریمه متخلف می‌کنند.

رایگانی گفت: با توجه به افزایش نیاز مردم به نان، میوه و سبزی و مرغ و گوشت، در این طرح تمرکز بر اصنافی است که مردم مراجعه بیشتری به آن دارند.

رایگانی با اشاره به برخورد قاطع این سازمان با متخلفان تصریح کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تماس 135 و یا تارنمای t135.ir ثبت کنند تا گشت مشترک تعزیرات برای رسیدگی به گزارش و شکایات ثبت شده در اسرع وقت اقدام کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها