کد خبر: 404644
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۰:۲۹:۰۸
| |

محمدرسول صادقی:

برگزاری جشن منتقدان تئاتر قطعی نیست

رئیس انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر اعلام کرد که هیأت مدیره انجمن به قطعیت در خصوص برگزاری یا لغو جشن منتقدان و مسابقه مطبوعاتی انجمن نرسیده است.

برگزاری جشن منتقدان تئاتر قطعی نیست
کد خبر: 404644
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۰:۲۹:۰۸

اعتمادآنلاین| محمدرسول صادقی رئیس انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر درباره برگزاری نوزدهمین جشن و همچنین مسابقه مطبوعاتی این انجمن در سال جاری با توجه به اینکه این مراسم همه ساله در نیمه دوم تابستان برگزار می‌شد، گفت: برای برگزاری نوزدهمین جشن انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر و مسابقه مطبوعاتی انجمن در سال 99 هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و تصمیم‌گیری در این زمینه منوط به جلسه پیش روی هیأت مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر خانه تئاتر است.

او ادامه داد: ما در سال 99 و به‌صورت مجازی و آنلاین، جلسه هیأت مدیره انجمن را درباره مسابقه و جشن انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر برگزار کردیم که طی آن ارائه جمعی بر برگزاری این مراسم است البته منوط به مهیا شدن شرایط برگزاری زیرا مراسم سالیانه انجمن کاری گروهی است از فرایندهای داوری مسابقه مطبوعاتی گرفته تا شکل برگزاری جشن سالانه.

صادقی با بیان اینکه باید بر اساس شرایط برای برگزاری نوزدهمین جشن و مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر تصمیم بگیریم، اظهار کرد: اگر شرایط فراهم شود شاید در یک ضرب‌العجل زمانی فراخوان مسابقه نوزدهم را منتشر و مراسم را با تأخیر برگزار کنیم. در غیر این‌صورت باید در سال آینده به‌صورت یکجا مسابقه و جشن نوزدهم را با دوره بیستم کنیم. البته تلاش می‌کنیم این اتفاق نیفتد.

رئیس انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر تأکید کرد: از سال 1380 که انجمن تأسیس شد، جشن و مسابقه مطبوعاتی آن را به‌طور مستمر و مکرر برگزار کرده‌ایم و همیشه تلاش‌مان این بوده که رویدادی مستقل باشد و روی پای خود بایستد. از این رو در شرایط فعلی حضور حامیان خصوصی نیز بسته به چگونگی برگزاری رویداد و جشن است.

او در پایان سخنان خود یادآور شد: اگر شرایط برای برگزاری نوزدهمین مسابقه و جشن انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر فراهم شود به سرعت فراخوان آن را منتشر می‌کنیم ولی قطعا این رویداد در تاریخ هر ساله خود که نیمه دوم تابستان است، برگزار نخواهد شد و برگزاری آن با تأخیر و در نیمه دوم سال جاری خواهد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها