پشتیبانی ترامپ از الون ماسک برای بازگشایی کارخانه تسلا

هرچند رئیس جمهور آمریکا از الون ماسک و بازگشایی کارخانه تسلا در ایالت کالیفرنیا پشتیبانی کرده، اما مقامات این ایالت با نامه‌ای خواستار توقف عملیات‌های اصلی در این کارخانه شده‌اند.

پشتیبانی ترامپ از الون ماسک برای بازگشایی کارخانه تسلا
کد خبر: 404663
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۰:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| شرکت خودروسازی تسلا با بازگشایی تاسیسات خود در فرمونت، قوانین قرنطینه در ایالت کالیفرنیا را زیر پا گذاشته است. این در حالی است که با وجود مخالفت مقامات منطقه‌ای با این امر، دونالد ترامپ از آن پشتیبانی کرده است.

الون ماسک موسس شرکت خودروسازی تسلا بارها مخالفت خود با قرنطینه را اعلام کرده است.

تولید در کارخانه فرمونت تسلا در هفته جاری آغاز شده و در همین راستا مقامات منطقه آلامدا کاونتی (محل استقرار کارخانه تسلا) نامه‌ای به مدیر بهداشت و ایمنی این شرکت ارسال کرده و خواهان توقف تمام عملیات‌های اصلی شده‌اند.

در این نامه آمده است: اگر گزارش‌هایی که دریافت کرده‌ایم، صحت داشته باشد، فعالیت‌های تسلا بیشتر از عملیات‌های ساده است. این امر برخلاف دستورات مقامات بهداشتی است.

امیدواریم تسلا مانند بقیه کسب و کارهایی که نامه «عدم سازگاری» دریافت کرده اند بدون نیاز به اقدامات اجرایی اضافی، خود را با دستورات بهداشتی همخوان کند.

در پی این نامه دونالد ترامپ نیز از الون ماسک حمایت کرد. رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: کالیفرنیا باید به تسلا و الون ماسک اجازه دهد همین حالا کارخانه را بازگشایی کنند. می توان این کار را به سرعت و با ایمنی انجام داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها