کد خبر: 404705
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۲:۵۱:۱۳
| |

انصارالله:

کشورهای متجاوز یمن پشت درگیری‌های عدن هستند

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اعلام اینکه این کشورهای متجاوزند که نتایج نبرد در عدن را تعیین می‌کنند، گفت که این کشورها رقابت میان همپیمانان خود را بیشتر می‌کنند تا آنها را به جنگ با نیروهای ملیِ مدافع حاکمیت و استقلال یمن سوق دهند.

کشورهای متجاوز یمن پشت درگیری‌های عدن هستند
کد خبر: 404705
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۲:۵۱:۱۳

اعتمادآنلاین| محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد، طرفی که نتایج نبرد را مشخص خواهد کرد، نه حزب اصلاح است و نه شورای انتقالی جنوبی، بلکه کشورهای متجاوز هستند.

او عنوان داشت: امکان ندارد بدون چراغ سبز سعودی؛ حزب اصلاح جرأت تشدید نبرد از زنجبار، مرز ابین را با هدف رسیدن به عدن کرده باشد.

البخیتی گفت: کشورهای متجاوز در راستای تضعیف همپیمانان خود در مناطق اشغال شده تلاش می‌کنند تا به خواسته‌های خود برسند. آنها روند رقابت میان همپیمانان خود را تشدید می‌کنند تا آنها را به نبرد با نیروهای ملی که برای دفاع از حاکمیت و استقلال یمن می‌جنگند، سوق دهند.

او تصریح کرد: ادامه بازداشت رهبران شورای انتقالی در خارج از کشور و زمان این نبرد به ویژه پس از سیل‌ها در عدن، بر وجود یک دستورکار خارجی جهت در هم شکستن شورای انتقالی و حتی از بین بردن آن تاکید دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها