کد خبر: 404779
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۶:۵۷:۲۳
| |

سامانه تکن بومی فانوس چیست؟

فرمانده نیروی هوایی ارتش از عملیات بازسازی و بهسازی اماکن پایگاه هوایی بازدید و تعدادی از مراکز خدماتی، رفاهی و بویژه مرکز تلفن و سامانه تکن بومی فانوس دراین یگان را افتتاح کرد.

سامانه تکن بومی فانوس چیست؟
کد خبر: 404779
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۶:۵۷:۲۳

اعتمادآنلاین| امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسمی از سامانه تکن بومی فانوس که یک سامانه برای کمک به خلبان در شرایط جوی نامناسب است، بهره‌برداری کرد. سامانه تکن بومی فانوس یک سامانه کمک ناوبری درمواقع اضطرار و نامساعد بودن شرایط جوی است که امکان تشخیص باند برای خلبان را فراهم می کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از روابط عمومی ارتش، فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخشی از این مراسم فرمانده نیروی هوایی ارتش از عملیات بازسازی و بهسازی اماکن پایگاه هوایی بازدید و تعدادی از مراکز خدماتی، رفاهی و بویژه مرکز تلفن و سامانه تکن بومی فانوس دراین یگان افتتاح کرد.

امیر نصیرزاده که به همراه سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و هیئت همراه در این مراسم حضور یافت، ضمن بازدید و ارزیابی پایگاه هوایی شهید حبیبی زهام مشهد در ضیافت افطاری که با حضور سربازان وظیفه شرکت داشتند حضور یافت.


امیر سرتیپ نصیرزاده در جمع کارکنان وظیفه اظهار کرد: خدمت در پایگاه شهید حبیبی مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) لیاقت و شایستگی می خواهد که نصیب هرکس نمی شود و شما از لطفی که شامل حال شما شده قدر دان باشید و دراین ماه مبارک رمضان بیشتر با قرآن و معنویت انس بگیرید.


در ادامه این مراسم فرمانده نیروی هوایی ارتش از عملیات بازسازی و بهسازی اماکن پایگاه هوایی بازدید و تعدادی از مراکز خدماتی، رفاهی و بویژه مرکز تلفن و سامانه تکن بومی فانوس دراین یگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار کرفت.



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها